Altres
Operation Manager
-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
Operation Manager
Administració i gestió
Funcions a realitzar
Empresa dedicada a la reparació de maquinaria industrial ubicada a Sabadell (polígon Can Roqueta) precisa incorporar un/a Operation Manager.
La persona seleccionada s’encarregarà de les següents funcions:
- Realitzar les compres de la companyia als proveïdors del Grup.
- Tramitar les comandes
- Negociar terminis de lliurament i seguiment de comandes.
- Avaluar, tramitar i negociar les reclamacions.
- Comprat a proveïdors específics (productes i serveis).
- Negociar els preus de compra.
- Verificar la informació dels contractes.
- Avaluar el proveïdor de logística i magatzem.
- Gestionar els estocs de la companyia.
- Controlar els terminis d’entre
- Reorder points (ROP)
- Sales Forecasts.
- Tenir control dels estocs obsolets amb l’equip de vendes (SLOBS).
- Validar factures.
- Mantenir els preus actualitzats en el sistema de gestió.
- Fer contractació de serveis de transport propis.
Horari
08:00 a 16:30 de dilluns a divendres (flexibilitat d’entrada de 07:30 a 09:00)
Contracte
- Jornada laboral: Completa
- Tipus de contracte: Indefinit
- Sou: Entre 40.000 i 50.000 € bruts anuals per 14 pagues
Formació
Grau universitari / Llicenciatura /
Altres dades
Imprescindible
- Experiència en logística i compres.
- Domini de l’idioma anglès parlat i escrit.
- Tenir disponibilitat per poder viatjar esporàdicament durant l’any.
Valorable
- Coneixements d’altres idiomes.
- Coneixement de ERP (Navision).
Competències
- Negociació a l’hora de poder arribar a un acord mutu amb els proveïdors.
- Treball en equip a l’hora de tenir clar l’objectiu de la companyia.
- Responsabilitat a l’hora de verificar que tot esta bé abans de seguir amb a la següent tasca.