Serveis a la Comunitat i Personals

COORDINADOR/A DEL PROJECTE SOCIOCULTURAL Espai Mammuthus

Nova!
Publicat fa 1 setmana
Canonja, la
Caduca el 12/06/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    2 Anys

Descripció de l'oferta

Coordinador/a del Projecte Sociocultural Espai Mammuthus

Serveis a la Comunitat i Personals

Funcions a realitzar

Uneix-te al equip, i forma part d’un projecte educatiu innovador què permet fomentar la divulgació científica i la transmissió del coneixement científic.

L’Espai Mammuthus és un espai de referència per al coneixement i educatiu, que ens trasllada a la prehistòria per entendre el nostre passat com a humans en base a la recerca i descobertes fetes al jaciment del Barranc de la Boella, un jaciment referent internacional per conèixer com eren i vivien les primeres poblacions humanes que van arribar a Europa ara fa 1 milió d’anys i la seva evolució, així com un model per al coneixement dels orígens i evolució de l’espècie humana al continent europeu, i per tant, de nosaltres mateixos com a humans.

Busquem persones extravertides i dinàmiques, amb caràcter obert i facilitat pel treball en equip, responsables i amb flexibilitat horària.

• On treballaràs? Al espai Mammuthus, a la Canonja, Tarragona.
• Quin tipus de contracte oferim? Indefinit.
• Incorporació: Maig 2025.
• Quina serà la teva jornada i horari (orientatiu)? Jornada completa (37,5h) de dimarts a dissabte de 9h a 14h i de 15h a 17.30h.
Quines seran les teves funcions i responsabilitats?

• Portar a terme les tasques de gestió, coordinació, promoció i posicionament de l’equipament des de l’espai que a aquest efecte assigni i habiliti l’Ajuntament de la Canonja. Durant el seu horari, puntualment, s´encarregarà de l’obertura de l’equipament per atendre visites d’operaris de manteniment, reunions de tècnics o altres necessitats o demandes per part de l’Ajuntament de la Canonja.
• Elaborar i proposar el calendari i tipologia d’activitats didàctiques destinades als diferents públics.
• Coordinar-se i coordinar el personal tècnic de l’equipament.
• Confeccionar mensualment per a la Comissió de Seguiment estadístiques de visitants.
• Presentar trimestralment a l’Ajuntament de la Canonja i la Comissió de Seguiment en el format que es determini, el report dels mails i altres gestions efectuades per la difusió de les activitats.
• Atendre telefònica, telemàtica i/o presencialment les sol·licituds de grups i visitants que requereixi concertació prèvia. Cal establir els mecanismes perquè aquesta atenció pugui ser resolta durant l’obertura dels equipaments.
• Fer el seguiment i la comprovació del pagament de les activitats didàctiques a l’equipament.
• Crear, mantenir i actualitzar les enquestes de valoració.
• Facilitar durant el primer mes del curs lectiu a l’Ajuntament de la Canonja, la Base de dades actualitzada dels contactes amb les escoles i instituts utilitzada per a efectuar la difusió de les activitats, amb detall de: escoles, professors de contacte, mail, telèfon, adreça i altres dades que siguin sol·licitades.
• Crear, controlar, arxivar i gestionar l’ inventari del material de difusió de l’equipament (fungible, tríptics, etc…).
• Confeccionar la liquidació mensual de la recaptació i l’ingrés l’Ajuntament de la Canonja.
• Col·laborar amb l’Ajuntament de la Canonja i la Comissió de Seguiment per respondre dades de qüestionaris relacionats amb les tasques objecte del contracte.
• Executar les activitats didàctiques en els casos en que sigui necessari per qüestions de calendari, o pel correcte funcionament del servei.
• Assumir aquelles tasques que li siguin encomanades pel Pla d’Emergències Municipal. Actuar d’acord amb aquests o el que s’estableixi davant qualsevol situació d’emergència, tenint en compte l’organització i control en l’evacuació de les persones.

Horari

Dimarts a dissabte de 9h a 14h i de 15h a 17.30h.

Contracte

  • Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
  • Sou: 24544

Formació

No és necessària

Altres dades

Què estem buscant?

• Titulació de grau universitari en arqueologia, biologia, ambientals, humanitats, història o similars.
• Nivell C1 de Català.
• Certificació Nivell B1 d’Anglès.
• Imprescindible experiència prèvia mínima de 2 anys en tasques de promoció i coordinació d’activitats de lleure cultural i educatiu.

*Es requerirà per començar a treballar disposar o obtenir el certificat de delictes de naturalesa sexual. Si no saps com s’obté t’ho expliquem!

Competències i habilitats:

• Capacitat de lideratge i treball en equip.
• Identificació i compromís amb els objectius de l’equipament i el seu assoliment.
• Interès i orientació cap a la divulgació científica, la sostenibilitat i el medi ambient.
• Actitud proactiva i dinàmica.
• Intel·ligència emocional i comunicació assertiva.
• Flexibilitat i adaptabilitat al canvi.
• Capacitat d’atendre perfils de públic diferents.
• Iniciativa i capacitat per promoure i activar la participació ciutadana.