Comerç
Personal Administratiu polivalent
-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
Personal Administratiu polivalent
Comerç
Funcions a realitzar
- Atenció al Públic
- Tancament de Caixa
- Contabilització de factures de proveidor
- Emisió de factures a clients amb el programa SAGE
- Preparació de comandes
- Reclamar comandes a proveïdors
- Controlar i gestionar l’estoc
- Seguiment de l’enviament de comandes
Horari
8:00-13:00h i 15:00-18:00h de dl a dv
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa partida
- Tipus de contracte: Indefinit temps complet
- Sou: 1.400€ nets mensuals
Formació
Cicle Formatiu Grau Superior
Altres dades
Es requereix experiència en l’ús del programa SAGE 50 per realitzar tasques comptables.
Competències:
- Habilitats comunicatives per atendre al públic empatitzant amb les necessitats i adequant la conversa a cada interlocutor.
- Compromís amb l’organització i els objectius mostrant esforç en entendre i dur a terme les tasques tal i com s’espera.
- Responsable: Amb capacitat per revisar tota la documentació i detectar i corregir els possibles errors sobre càlculs i/o sobre la redacció de documentació.