Altres
Agent d’atenció al client amb Portugués
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Agent d’atenció al client amb Portugués (TARDA)
Administració i gestió
Funcions a realitzar
Empresa dedicada a la Gestió de Contact Center que dona serveis a empreses, precisa incorporar al seu equip Personal d’Atenció al client- Recepcionista.
- Recepció de trucades relacionades amb atenció al client (queixes, suggerències, reclamacions, informació, entre d’altres).
- Backoffice d’atenció a la clientela (redacció d’emails, plataformes, etc.).
Horari
De dilluns a dijous12-20h i divendres de 13-20h.
Contracte
- Jornada laboral: Completa
- Tipus de contracte: Temporal
- Sou: 19.000 € bruts anuals
Formació
CFGM / FPI
Altres dades
Imprescindible:
- Domini d’eines informàtiques i pack Office.
- Nivell C1 de portuguès.
Competències:
- Orientació al client adaptant el missatge als interlocutors, i atenent per telèfon, igual com ho faria si estigués present, expressant somriure, emprant un to afable i suggestiu.
- Compromís amb l’organització per tal d’aconseguir per l’assoliment dels objectius.
- Treball en equip: Es coordina amb l’equip per tal d’assolir l’objectiu comú de l’equip. Es coordina i comparteix informació amb els membres de l’equip proactivament.