Coordinador/a del Projecte Sociocultural
-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
Coordinador/a del Projecte Sociocultural. Cal transport per arribar al lloc de treball.
Serveis a la comunitat i personals
Funcions a realitzar
• Portar a terme les tasques de gestió, coordinació, promoció i posicionament de l’equipament des de l’espai que a aquest efecte assigni i habiliti l’Ajuntament de la Canonja. Durant el seu horari, puntualment, s´encarregarà de l’obertura de l’equipament per atendre visites d’operaris de manteniment, reunions de tècnics o altres necessitats o demandes per part de l’Ajuntament de la Canonja.
• Elaborar i proposar el calendari i tipologia d’activitats didàctiques destinades als diferents públics.
• Coordinar-se i coordinar el personal tècnic de l’equipament.
• Confeccionar mensualment per a la Comissió de Seguiment estadístiques de visitants.
• Presentar trimestralment a l’Ajuntament de la Canonja i la Comissió de Seguiment en el format que es determini, el report dels mails i altres gestions efectuades per la difusió de les activitats.
• Atendre telefònica, telemàtica i/o presencialment les sol·licituds de grups i visitants que requereixi concertació prèvia. Cal establir els mecanismes perquè aquesta atenció pugui ser resolta durant l’obertura dels equipaments.
• Fer el seguiment i la comprovació del pagament de les activitats didàctiques a l’equipament.
• Crear, mantenir i actualitzar les enquestes de valoració.
• Facilitar durant el primer mes del curs lectiu a l’Ajuntament de la Canonja, la Base de dades actualitzada dels contactes amb les escoles i instituts utilitzada per a efectuar la difusió de les activitats, amb detall de: escoles, professors de contacte, mail, telèfon, adreça i altres dades que siguin sol·licitades.
• Crear, controlar, arxivar i gestionar l’ inventari del material de difusió de l’equipament (fungible, tríptics, etc…).
• Confeccionar la liquidació mensual de la recaptació i l’ingrés l’Ajuntament de la Canonja.
• Col·laborar amb l’Ajuntament de la Canonja i la Comissió de Seguiment per respondre dades de qüestionaris relacionats amb les tasques objecte del contracte.
• Executar les activitats didàctiques en els casos en que sigui necessari per qüestions de calendari, o pel correcte funcionament del servei.
• Assumir aquelles tasques que li siguin encomanades pel Pla d’Emergències Municipal. Actuar d’acord amb aquests o el que s’estableixi davant qualsevol situació d’emergència, tenint en compte l’organització i control en l’evacuació de les persones.
Horari
de 9h a 14h i de 15h a 17.30h aprox
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Indefinit a Temps complet
- Sou: 24.544
Formació
Estudis universitaris
Altres dades
Competències i habilitats:
• Capacitat de lideratge i treball en equip.
• Identificació i compromís amb els objectius de l’equipament i el seu assoliment.
• Interès i orientació cap a la divulgació científica, la sostenibilitat i el medi ambient.
• Actitud proactiva i dinàmica.
• Intel·ligència emocional i comunicació assertiva.
• Flexibilitat i adaptabilitat al canvi.
• Capacitat d’atendre perfils de públic diferents.
• Iniciativa i capacitat per promoure i activar la participació ciutadana.