Administració i Oficines
Personal administratiu recepcionista per academia de ball
Nova!-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Personal administratiu recepcionista per academia de ball
Administració i Oficines
Funcions a realitzar
Funcions i tasques de l’administrativa recepcionista en una acadèmia de ball:
- Atenció al client:
- Recepcionar i atendre els alumnes i els seus familiars, tant presencialment com per telèfon o correu electrònic.
- Proporcionar informació sobre els cursos, horaris, tarifes i altres serveis de l’acadèmia.
- Gestionar les inscripcions i les baixes dels alumnes.
- Gestió administrativa:
- Mantenir actualitzats els registres d’alumnes i professors.
- Gestionar la documentació administrativa, com ara contractes, autoritzacions i certificats.
- Preparar i enviar comunicacions internes i externes.
- Gestió de pagaments:
- Processar els pagaments de les quotes dels alumnes i altres serveis.
- Controlar els rebuts i els pagaments pendents.
- Gestionar la caixa i realitzar els tancaments diaris.
- Organització d’horaris i classes:
- Coordinar els horaris de les classes i les activitats de l’acadèmia.
- Assegurar-se que les sales estiguin disponibles i preparades per a les classes.
- Gestionar les reserves d’espais per a esdeveniments especials.
- Suport als professors:
- Assistir els professors amb les seves necessitats administratives.
- Coordinar les substitucions en cas d’absència dels professors.
- Ajudar en l’organització d’esdeveniments i actuacions.
- Promoció i màrqueting:
- Col·laborar en la promoció de l’acadèmia i els seus cursos a través de xarxes socials i altres canals.
- Manteniment de l’ordre i la neteja:
- Assegurar-se que la recepció i les àrees comunes estiguin netes i ordenades.
- Gestionar el subministrament de material d’oficina i altres recursos necessaris per al funcionament de l’acadèmia
Horari
18h – 22h de dll a dv
Contracte
- Jornada laboral: Jornada parcial
- Tipus de contracte: Durada determin vinculat a progr finançats per FSE
- Sou: segons conveni sector lleure
Formació
Cicle Formatiu Grau Mig
Altres dades
Requisits formatius:
- Formació acadèmica: Gestió Administrativa, o similar.
- Formació complementària: Cursos de gestió administrativa, atenció al client, i ús de programes informàtics de gestió.
- Coneixements informàtics: Domini de programes de gestió administrativa, paquets ofimàtics (Word, Excel, PowerPoint) i eines de comunicació (correu electrònic, xarxes socials).
Experiència:
- Experiència prèvia: Mínim 2-3 anys d’experiència en tasques administratives i de recepció, preferiblement en entorns educatius o acadèmies.
- Experiència en atenció al client: Experiència demostrable en atenció al client, gestió de pagaments i inscripcions.
Competències:
- Habilitats comunicatives: Habilitats de comunicació verbal i escrita, capacitat per tractar amb alumnes, professors i familiars de manera professional i amable.
- Organització i gestió del temps: Capacitat per gestionar múltiples tasques simultàniament, organitzar horaris i classes, i mantenir l’ordre en la documentació.
- Resolució de problemes: Capacitat per gestionar incidències i trobar solucions eficients.
- Treball en equip: Capacitat per col·laborar amb professors i altres membres de l’equip, així com per coordinar-se amb altres departaments.
- Flexibilitat i adaptabilitat: Capacitat per adaptar-se a canvis en els horaris i les necessitats de l’acadèmia.