Tècnic/a d’obres de construcció i manteniment
Nova!-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Tècnic/a d’obres de construcció i manteniment
Edificació i obra civil
Funcions a realitzar
- Gestionar l’execució dels projectes d’obra assignats:
– Desenvolupar, executar i fer el seguiment tècnic dels projectes d’obra assignats.
– Planificar i gestionar les tasques necessàries que assegurin el correcte funcionament de les obres.
– Supervisar les tasques que es portin a terme, i avaluar el resultat dels treballs realitzats, pel personal assignat o empreses externes.
– Resoldre i comunicar les incidències i els problemes que es produeixen en el desenvolupament de les obres. - Desenvolupar tasques de gestió dels recursos materials i econòmics necessaris pel desenvolupament dels projectes d’obra:
– Participar en la confecció de pressupostos d’obra: estudi projecte, mesurament d’obra, certificacions liquidacions, processos negociats, dissenys solucions tècniques.
– Gestionar les sol·licituds de pressupostos a industrials.
– Tramitar les comandes de materials i maquinària necessàries pel desenvolupament de les obres.
– Controlar el cost d’obra mitjançant seguiment, validació i registre dels albarans d’obra.
– Facilitar i controlar el bon ús i el bon estat del material i l’equipament utilitzat a l’obra. - Organitzar les activitats del personal vinculat als projectes d’obra. – Organitzar els plans de treball dels equips vinculats als projectes d’obra.
– Recolzar al personal del negociat (capatassos, oficials i tècnics de suport) en aspectes relacionats amb la seva tasca. - Desenvolupar relacions coordinades amb departaments i organismes
– Establir relacions amb els diferents departaments municipals per tal de coordinar les actuacions assignades.
– Establir relacions i amb l’equip administratiu i tècnic de les diferents seccions de Promoció Econòmica per realitzar tasques vinculades a la l’execució de les obres. - Treballar d’acord amb les normes en matèria de prevenció de riscos laborals
– Supervisar el compliment de la normativa vigent en matèria de seguretat
– Facilitar la provisió de les mesures de seguretat necessàries. - Altres tasques
-Dissenyar, impartir i avaluar accions formatives de l’àmbit de les obres i de prevenció de riscos laborals adreçades als participants dels programes d’ocupació.
Horari
De dilluns a divendres de 7.30h a 14.30h.
Contracte
- Jornada laboral: Completa
- Tipus de contracte: Interinitat
- Sou: 33.413,14€ bruts anuals per 14 pagues.
Formació
Grau universitari / Llicenciatura /
Altres dades
REQUISITS:
- Titulació: Titulació universitària de Grau o equivalent
- Experiència: Mínim 1 any en les tasques descrites relacionades amb el lloc de treball.
- Formació: Coneixement oral i escrit del català (nivell C1). Les persones que no acreditin el nivell C1 hauran de fer prova de català.
- Altres requisits: Permís de conduir (B)
El compliment dels requisits i valoració de mèrits s’ha d’entendre referit a la data d’acabament del termini de presentació d’instàncies.
ELEMENTS A VALORAR:
Nombre de places: 1
Termini de presentació d’instàncies 20/05/2025
S’establirà per aquesta contractació un període de prova de 60 dies que formarà part del procés selectiu, en els termes indicats a l’article 41-Període de Prova del Conveni Col·lectiu vigent de l’Ajuntament de Sabadell.
Únicament seran valorats aquells mèrits degudament acreditats fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació. Un mateix mèrit no podrà ser valorat per més d’un apartat o subapartat.
Documents a presentar:
Instància (indicant el codi de la convocatòria), currículum vitae, fotocòpia del DNI-NIE; fotocòpies dels documents acreditatius dels requisits i dels mèrits al·legats .
Les persones que presentin el document de nacionalitat estrangera, hauran d’acompanyar-lo del certificat de registre de la Unió Europea.
Les persones aspirants amb titulacions obtingudes a l’estranger hauran d’acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acrediti, si s’escau, l’homologació del títol.
No serà necessari adjuntar les acreditacions i mèrits al·legats que hagin de ser informats per Promoció Econòmica de Sabadell, SL. No obstant, la persona candidata haurà de relacionar-les a la instància.
Els diplomes i certificats d’accions formatives hauran de contenir les dates, nombre d’hores i continguts per a ser valorats
En relació a l’experiència professional, s’hauran d’acreditar mitjançant una de les següents opcions:
– Certificat de vida laboral + Certificat de serveis prestats o certificat de tasques expedit per l’empresa o Administració pública, on consti el lloc de treball, categoria professional, la data d’inici i fi de la relació laboral, jornada desenvolupada i breu descripció de les funcions realitzades.
– Certificat de vida laboral + Contracte de treball (on consti la categoria, el lloc de treball i data d’inici).
No acredita l’experiència en tasques relacionades amb el lloc de treball ofertat, només el certificat de vida laboral o només els contractes de treball.
La presentació d’instàncies i documentació referent als processos de selecció es podrà fer per una de les dues vies següents:
▪ Presencialment: empleneu la instància i presenteu-la amb la documentació requerida al Registre de Promoció Econòmica de Sabadell, SL (carretera de Barcelona 208 bis, 08205, Sabadell – Tel. 937453161). Horari del registre: de 9 a 14 h.
▪ En línia (tràmit web): mitjançant el tràmit Instància genèrica Promoció Econòmica de la seu electrònica de l’Ajuntament de Sabadell (requereix certificat electrònic o idCAT Mòbil), adjuntant la documentació requerida.
Especifiqueu a la instància:
▪ Servei: Promoció Econòmica de Sabadell, SL PROVA SELECTIVA (10 punts)
▪ Codi de convocatòria
▪ Nom del procés de selecció
Documentació acreditativa:
▪ Adjunteu la documentació requerida i justificativa
▪ Els documents o fitxers admesos per als tràmits en línia són:
-
- Mida màxima del document: 20 Mb
- Mida màxima total (entre tots els documents): 100 Mb
- Nombre màxim de documents: 25
- Extensions de document permeses: doc, docx, PDF, txt, gif, jpg, jpeg, odf, odt, ods, xls, xlsx, bmp, zip, rar.
Per a més informació poseu-vos en contacte amb: [email protected]
Ctra. de Barcelona, 208 bis. Edifici Vapor Llonch. Telèfon 937453161
La llista provisional de persones admeses i excloses es publicarà el dia 22/05/2025 (data orientativa)
Tota la informació es publicarà a efectes informatius de les persones candidates al tauler d’anuncis del Vapor Llonch i/o al web www.vaporllonch.cat (apartat processos de selecció).
PER LES PERSONES CANDIDATES QUE QUEDIN EN RESERVA: Els candidats que resultin reserves, constituiran borsa de treball per cobrir vacants de llocs de treball equivalents durant el termini màxim de 2 anys. Amb la finalitat d’evitar la infracció de l’ordenament jurídic aplicable en matèria de contractació temporal i atès que es tracta de contractacions o nomenaments temporals, no s’efectuarà la crida del candidat/a en reserva, i es saltaria al següent candidat, si amb la nova contractació se superessin els períodes màxims d’acumulació de contractes laborals temporals previstos a la legislació vigent, excepte que la modalitat de contractació que s’ofereixi siguin una modalitat de contracte que no generi concatenació de contractes.
CONSULTA TOTS ELS REQUISITS A LES BASES DEL PROCÉS DE SELECCIÓ A L’APARTAT DOCUMENTACIÓ ADDICIONAL.