Altres

Tècnic/a d’obres de construcció i manteniment

Nova!
Publicat fa 2 dies
Sabadell
Caduca el 30/06/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Tècnic/a d’obres de construcció i manteniment

Edificació i obra civil

Funcions a realitzar

  • Gestionar l’execució dels projectes d’obra assignats:
    – Desenvolupar, executar i fer el seguiment tècnic dels projectes d’obra assignats.
    – Planificar i gestionar les tasques necessàries que assegurin el correcte funcionament de les obres.
    – Supervisar les tasques que es portin a terme, i avaluar el resultat dels treballs realitzats, pel personal assignat o empreses externes.
    – Resoldre i comunicar les incidències i els problemes que es produeixen en el desenvolupament de les obres.
  • Desenvolupar tasques de gestió dels recursos materials i econòmics necessaris pel desenvolupament dels projectes d’obra:
    – Participar en la confecció de pressupostos d’obra: estudi projecte, mesurament d’obra, certificacions liquidacions, processos negociats, dissenys solucions tècniques.
    – Gestionar les sol·licituds de pressupostos a industrials.
    – Tramitar les comandes de materials i maquinària necessàries pel desenvolupament de les obres.
    – Controlar el cost d’obra mitjançant seguiment, validació i registre dels albarans d’obra.
    – Facilitar i controlar el bon ús i el bon estat del material i l’equipament utilitzat a l’obra.
  • Organitzar les activitats del personal vinculat als projectes d’obra. – Organitzar els plans de treball dels equips vinculats als projectes d’obra.
    – Recolzar al personal del negociat (capatassos, oficials i tècnics de suport) en aspectes relacionats amb la seva tasca.
  • Desenvolupar relacions coordinades amb departaments i organismes
    – Establir relacions amb els diferents departaments municipals per tal de coordinar les actuacions assignades.
    – Establir relacions i amb l’equip administratiu i tècnic de les diferents seccions de Promoció Econòmica per realitzar tasques vinculades a la l’execució de les obres.
  • Treballar d’acord amb les normes en matèria de prevenció de riscos laborals
    – Supervisar el compliment de la normativa vigent en matèria de seguretat
    – Facilitar la provisió de les mesures de seguretat necessàries.
  • Altres tasques
    -Dissenyar, impartir i avaluar accions formatives de l’àmbit de les obres i de prevenció de riscos laborals adreçades als participants dels programes d’ocupació.

Horari

De dilluns a divendres de 7.30h a 14.30h.

Contracte

  • Jornada laboral: Completa
  • Tipus de contracte: Interinitat
  • Sou: 33.413,14€ bruts anuals per 14 pagues.

Formació

Grau universitari / Llicenciatura /

Altres dades

REQUISITS:

  • Titulació: Titulació universitària de Grau o equivalent
  • Experiència: Mínim 1 any en les tasques descrites relacionades amb el lloc de treball.
  • Formació: Coneixement oral i escrit del català (nivell C1). Les persones que no acreditin el nivell C1 hauran de fer prova de català.
  • Altres requisits: Permís de conduir (B)

El compliment dels requisits i valoració de mèrits s’ha d’entendre referit a la data d’acabament del termini de presentació d’instàncies.

 

ELEMENTS A VALORAR: 

Nombre de places: 1

Termini de presentació d’instàncies 20/05/2025

S’establirà per aquesta contractació un període de prova de 60 dies que formarà part del procés selectiu, en els termes indicats a l’article 41-Període de Prova del Conveni Col·lectiu vigent de l’Ajuntament de Sabadell.

Únicament seran valorats aquells mèrits degudament acreditats fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació. Un mateix mèrit no podrà ser valorat per més d’un apartat o subapartat.

Documents a presentar:

Instància (indicant el codi de la convocatòria), currículum vitae, fotocòpia del DNI-NIE; fotocòpies dels documents acreditatius dels requisits i dels mèrits al·legats .

Les persones que presentin el document de nacionalitat estrangera, hauran d’acompanyar-lo del certificat de registre de la Unió Europea.

Les persones aspirants amb titulacions obtingudes a l’estranger hauran d’acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acrediti, si s’escau, l’homologació del títol.

No serà necessari adjuntar les acreditacions i mèrits al·legats que hagin de ser informats per Promoció Econòmica de Sabadell, SL. No obstant, la persona candidata haurà de relacionar-les a la instància.

Els diplomes i certificats d’accions formatives hauran de contenir les dates, nombre d’hores i continguts per a ser valorats

En relació a l’experiència professional, s’hauran d’acreditar mitjançant una de les següents opcions:

– Certificat de vida laboral + Certificat de serveis prestats o certificat de tasques expedit per l’empresa o Administració pública, on consti el lloc de treball, categoria professional, la data d’inici i fi de la relació laboral, jornada desenvolupada i breu descripció de les funcions realitzades.

– Certificat de vida laboral + Contracte de treball (on consti la categoria, el lloc de treball i data d’inici).

No acredita l’experiència en tasques relacionades amb el lloc de treball ofertat, només el certificat de vida laboral o només els contractes de treball.

La presentació d’instàncies i documentació referent als processos de selecció es podrà fer per una de les dues vies següents:

▪ Presencialment: empleneu la instància i presenteu-la amb la documentació requerida al Registre de Promoció Econòmica de Sabadell, SL (carretera de Barcelona 208 bis, 08205, Sabadell – Tel. 937453161). Horari del registre: de 9 a 14 h.

▪ En línia (tràmit web): mitjançant el tràmit Instància genèrica Promoció Econòmica de la seu electrònica de l’Ajuntament de Sabadell (requereix certificat electrònic o idCAT Mòbil), adjuntant la documentació requerida.

Especifiqueu a la instància:

▪ Servei: Promoció Econòmica de Sabadell, SL PROVA SELECTIVA (10 punts)

▪ Codi de convocatòria

▪ Nom del procés de selecció

Documentació acreditativa:

▪ Adjunteu la documentació requerida i justificativa

▪ Els documents o fitxers admesos per als tràmits en línia són:

    • Mida màxima del document: 20 Mb
    • Mida màxima total (entre tots els documents): 100 Mb
    • Nombre màxim de documents: 25
    • Extensions de document permeses: doc, docx, PDF, txt, gif, jpg, jpeg, odf, odt, ods, xls, xlsx, bmp, zip, rar.

Per a més informació poseu-vos en contacte amb: [email protected]

Ctra. de Barcelona, 208 bis. Edifici Vapor Llonch. Telèfon 937453161

La llista provisional de persones admeses i excloses es publicarà el dia 22/05/2025 (data orientativa)

Tota la informació es publicarà a efectes informatius de les persones candidates al tauler d’anuncis del Vapor Llonch i/o al web www.vaporllonch.cat (apartat processos de selecció).

 

 

PER LES PERSONES CANDIDATES QUE QUEDIN EN RESERVA: Els candidats que resultin reserves, constituiran borsa de treball per cobrir vacants de llocs de treball equivalents durant el termini màxim de 2 anys. Amb la finalitat d’evitar la infracció de l’ordenament jurídic aplicable en matèria de contractació temporal i atès que es tracta de contractacions o nomenaments temporals, no s’efectuarà la crida del candidat/a en reserva, i es saltaria al següent candidat, si amb la nova contractació se superessin els períodes màxims d’acumulació de contractes laborals temporals previstos a la legislació vigent, excepte que la modalitat de contractació que s’ofereixi siguin una modalitat de contracte que no generi concatenació de contractes.

 

CONSULTA TOTS ELS REQUISITS A LES BASES DEL PROCÉS DE SELECCIÓ A L’APARTAT DOCUMENTACIÓ ADDICIONAL.