Altres
Adjunt/a a Responsable de Magatzem
Nova!-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Adjunt/a a Responsable de Magatzem
Comerç i màrqueting
Funcions a realitzar
En dependència del/ de la Responsable de Magatzem, el/la candidat/a s’incorporarà a l’equip i desenvoluparà les següents Funcions:
- Coordinar i realitzar la recepció dels materials, descarrega, verificació i trasllat segons instruccions.
- Coordinar de manera conjunta amb el Responsable el personal del magatzem
- Utilitzar elements de manutenció automòbils, horitzontals i verticals per a l’emmagatzematge.
- Realitzar tasques de neteja i eliminació dels productes residuals de les instal·lacions
- Mantenir actualitzar el sistema informàtic amb la introducció dels albarans de sortida, entrada i/o traspassos entre magatzems a ERP
- Realitzar les operacions de recompte físic d’inventari.
Horari
7:00h a 15:00h de dilluns a divendres
Contracte
- Jornada laboral: Completa
- Tipus de contracte: Indefinit
- Sou: 18.000€ bruts anuals (12 pagues)
Formació
CFGS / FPII
Altres dades
Es requereix:
- Experiència mínima d’un 1 any en coordinació d’activitats logístiques.
- Formació complementària: Coneixements i experiència amb ERP’s (SAP, A3 o similars)
- Altres: Carnet de Carretoner
Competències:
- Compromís amb l’organització per assolir el bon funcionament de l’àrea logística de l’empresa.
- Comunicació fluida amb el Responsable i resta de l’equip.
- Orientació a l’assoliment dels objectius establerts.
- Flexibilitat i gestió del canvi davant circumstàncies imprevistes o nous protocols impulsats des de l’organització
- Treball i equip i cooperació mitjançant diferents estratègies utilitzades a l’organització.