Serveis a la Comunitat i Personals

Personal neteja hospitalària (vacances d’estiu)

Publicat fa 1 setmana
Terrassa
Caduca el 12/07/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència

Descripció de l'oferta

Personal neteja hospitalària (vacances d’estiu)

Serveis a la Comunitat i Personals

Funcions a realitzar

Terrassanet, empresa del Grup Mútua Terrassa, necessita incorporar personal de neteja per al període de vacances d’estiu. Les tasques que realitzarà el personal de neteja serà el següent:

  • Neteja integral d’espais, tractament i manteniment de sòls i parets, lavabos.
  • Neteja de zones generals (Sales de metges, de cures i fisioteràpia, habitacions generals i el seu mobiliari, passadissos, etc.) Zones on el risc de contaminació microbiana és mig.
  • Neteja de zones crítiques (quiròfans, sales d’obstetrícia, zones de tractament i infermeria, unitat de persones cremades, neonatologia, UVI, UCI, etc.) Zones on el risc de contaminació microbiana és alt i representa un greu perill.
  • Neteja de zones administratives i despatxos.

Horari

Veure observacions

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa
  • Tipus de contracte: Interinitat o substitució. Temps complet
  • Sou: Segons conveni neteja

Formació

Sense Estudis

Altres dades

  • Imprescindible entendre, parlar, escriure i llegir el català i el castellà per a poder rebre la formació del lloc de treball i poder adquirir els coneixements tècnics i teòrics de forma idònia, així com comunicar-se amb l’equip de treball. 
  • L’empresa ofereix contractes de substitució per vacances, amb diferents jornades i torns (matí, tarda i nit) de dl a dv, així com contractacions només per caps de setmana. 
  • Es prioritzaran les candidatures amb experiència en neteja, principalment en neteja hospitalària i/o centres sociosanitaris, centres mèdics, etc. 
  • No es valoraran les candidatures de persones que ja hagin treballat amb anterioritat a l’empresa.   
  • Competències valorades:
    • La relació interpersonal (facilitat per establir relacions de confiança i proximitat, acceptació de les queixes i comportaments reactius…)
    • Gestió de les emocions (capacitat i mecanismes per afrontar per situacions d’estrès, burnout o síndrome de l’esgotament laboral..)
    • Organització amb autonomia i adaptabilitat (capacitat per detectar i gestionar els canvis habituals a l’entorn laboral)
    • Treball en equip ( tenir en compte que no només es treballa de manera habitual, conèixer i coordinar-se amb totes les persones i recursos implicats en el procés de treball)
    • Organització i planificació (per donar resposta de forma òptima a les directrius rebudes per el/la superior jeràrquic així com per realitzar 
    • Responsabilitat i compromís (donat l’entorn en el que s’han de realitzar les funcions de neteja -quiròfans, CAP’s…)