Administració i Oficines

Personal Administratiu Comptable

Nova!
Publicat fa 1 setmana
Terrassa
Caduca el 02/08/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència

Descripció de l'oferta

Personal Administratiu Comptable

Administració i Oficines

Funcions a realitzar

Empresa de l’àmbit immobiliari cerca personal administratiu-comptable per incorporar-lo dins l’àrea de la Propietat Horitzontal, i realitzar les tasques següents:

  • Revisar i registrar factures de proveïdors.
  • Seguiment d’incidències de facturació tant de proveïdors com de propietaris.
  • Comptabilitzar de devolucions de rebuts.
  • Quadre i punteig de comptes bancaris .
  • Comptabilitzar altres ingressos i despeses.
  • Preparar informació pel tancament anual dels comptes de les Comunitats de Propietaris

 

Horari

9:30-13:30h i de 16-19h de dll a dv

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa
  • Tipus de contracte: Indefinit temps complet
  • Sou: Segons conveni d’Oficines i despatxos de Catalunya

Formació

Cicle Formatiu Grau Superior

Altres dades

No es imprescindible experiència en aquesta àrea, però sí bons coneixements en matèria comptable.

Competències requerides:

  • Caràcter responsable i, sobretot, generi confiança als clients amb els que es tracta.
  • Facilitat per fer tasques de forma organitzada, ordenada i metòdica.
  • Capacitat de dur a terme una gestió eficient del temps.
  • Aptitud per parar esment als detalls i capacitat de treball en equip.
  • Capacitat de comunicació i escolta i destresa per solucionar els problemes de manera resolutiva.