Administració i Oficines
Personal Administratiu Comptable
Nova!-
Experiència
Descripció de l'oferta
Personal Administratiu Comptable
Administració i Oficines
Funcions a realitzar
Empresa de l’àmbit immobiliari cerca personal administratiu-comptable per incorporar-lo dins l’àrea de la Propietat Horitzontal, i realitzar les tasques següents:
- Revisar i registrar factures de proveïdors.
- Seguiment d’incidències de facturació tant de proveïdors com de propietaris.
- Comptabilitzar de devolucions de rebuts.
- Quadre i punteig de comptes bancaris .
- Comptabilitzar altres ingressos i despeses.
- Preparar informació pel tancament anual dels comptes de les Comunitats de Propietaris
Horari
9:30-13:30h i de 16-19h de dll a dv
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Indefinit temps complet
- Sou: Segons conveni d’Oficines i despatxos de Catalunya
Formació
Cicle Formatiu Grau Superior
Altres dades
No es imprescindible experiència en aquesta àrea, però sí bons coneixements en matèria comptable.
Competències requerides:
- Caràcter responsable i, sobretot, generi confiança als clients amb els que es tracta.
- Facilitat per fer tasques de forma organitzada, ordenada i metòdica.
- Capacitat de dur a terme una gestió eficient del temps.
- Aptitud per parar esment als detalls i capacitat de treball en equip.
- Capacitat de comunicació i escolta i destresa per solucionar els problemes de manera resolutiva.