Altres

Tècnic/a de suport a l’Ocupació Juvenil

Nova!
Publicat fa 4 dies
Sabadell
Caduca el 04/08/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Tècnic/a de suport a l’Ocupació Juvenil (2025/011)

Serveis socioculturals i a la comunitat

Funcions a realitzar

Sessions informatives:

  • Realitzar sessions informatives i tallers grupals per conèixer els serveis d’orientació i acompanyament a la inserció que hi ha a la ciutat, la situació del mercat laboral del territori, l’evolució de les ocupacions i els sectors professionals, les ocupacions emergents, la recerca de feina de temporada, treballar a l’estranger, les tècniques de recerca de feina per posicionar-se en el mercat de treball i tot allò relacionat amb les vocacions professionals i la transició del mon educatiu al laboral.
  • Col·laborar i participar en la Fira Pro de Treball i Formació i altres esdeveniments similars per a promocionar l’ocupació de qualitat en els joves

Assessorament i orientació professional i laboral personalitzada:

  • Identificar la demanda concreta de la persona, la motivació, expectatives, i el que el mou a la millora de la seva ocupabilitat i a la recerca de feina.
  • Detectar les mancances, necessitats, potencialitats i interessos per a definir el diagnòstic ocupacional i els itineraris professionals.
  • Dinamitzar activitats grupals i individuals per a la motivació i l’entrenament en la recerca de feina i/o formació.

Coordinació amb els centres de formació del territori:

  • Coordinació amb els centres educatius i entitats especialitzades o que desenvolupen accions relacionades amb l’atenció sociolaboral del jovent.
  • Coordinació amb els serveis d’ocupació, joventut i centres de formació del territori.
  • Col·laborar amb l’actualització del mapa de recursos d’orientació i formació del territori.
  • Revisar, actualitzar i executar els protocols de derivació i seguiment amb tots els agents que intervenen en l’itinerari formatiu del jovent.

Gestió específica del programa:

  • Tasques relacionades amb la posada en marxa dels dispositius de Suport d’Ocupació Juvenil Descentralitzats.
  • Registrar les actuacions desenvolupades als aplicatius Galileu i Spin.
  • Elaborar les memòries i indicadors corresponents de les accions executades.
  • Revisar i actualitzar materials que seran editats i difosos per les webs especialitzades i les xarxes socials.

Horari

De dilluns a divendres de 08:00h a 14:30h +1 tarda.

Contracte

  • Jornada laboral: Completa
  • Tipus de contracte: Temporal
  • Sou: 33.413 € euros bruts anuals per 14 pagues.

Formació

Grau universitari / Llicenciatura /

Altres dades

REQUISITS:

  • Requisit titulació: Títol universitari de Grau o equivalent
  • Requisit experiència: Mínima de 1 any en intervenció directa amb joves menors de 29 anys, en el sistema integrat de formació professional o en d’altres polítiques d’ocupació adreçades a joves
  • Requisit formació: Coneixement oral i escrit del català (nivell C1). Les persones que no acreditin el Nivell C1 hauran de fer la prova de Català.
  • Altres requisits: Certificació negativa del Registre central de delinqüents sexuals.

El compliment dels requisits i valoració de mèrits s’ha d’entendre referit a la data d’acabament del termini de presentació d’instàncies.

 

ELEMENTS A VALORAR:

Nombre de places: 1

Termini de presentació d’instàncies 13/06/2025

S’establirà per aquesta contractació un període de prova de 60 dies que formarà part del procés selectiu, en els termes indicats a l’article 41-Període de Prova del Conveni Col·lectiu vigent de l’Ajuntament de Sabadell.

Únicament seran valorats aquells mèrits degudament acreditats fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació. Un mateix mèrit no podrà ser valorat per més d’un apartat o subapartat.

Documents a presentar:

Instància (indicant el codi de la convocatòria), currículum vitae, fotocòpia del DNI-NIE; fotocòpies dels documents acreditatius dels requisits i dels mèrits al·legats .

Les persones que presentin el document de nacionalitat estrangera, hauran d’acompanyar-lo del certificat de registre de la Unió Europea.

Les persones aspirants amb titulacions obtingudes a l’estranger hauran d’acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acrediti, si s’escau, l’homologació del títol.

No serà necessari adjuntar les acreditacions i mèrits al·legats que hagin de ser informats per Promoció Econòmica de Sabadell, SL. No obstant, la persona candidata haurà de relacionar-les a la instància.

Els diplomes i certificats d’accions formatives hauran de contenir les dates, nombre d’hores i continguts per a ser valorats

En relació a l’experiència professional, s’hauran d’acreditar mitjançant una de les següents opcions:

– Certificat de vida laboral + Certificat de serveis prestats o certificat de tasques expedit per l’empresa o Administració pública, on consti el lloc de treball, categoria professional, la data d’inici i fi de la relació laboral, jornada desenvolupada i breu descripció de les funcions realitzades.

– Certificat de vida laboral + Contracte de treball (on consti la categoria, el lloc de treball i data d’inici).

No acredita l’experiència en tasques relacionades amb el lloc de treball ofertat, només el certificat de vida laboral o només els contractes de treball. PROVA SELECTIVA (10 punts)

La presentació d’instàncies i documentació referent als processos de selecció es podrà fer per una de les dues vies següents:

▪ Presencialment: empleneu la instància i presenteu-la amb la documentació requerida al Registre de Promoció Econòmica de Sabadell, SL (carretera de Barcelona 208 bis, 08205, Sabadell – Tel. 937453161). Horari del registre: de 9 a 14 h.

▪ En línia (tràmit web): mitjançant el tràmit Instància genèrica Promoció Econòmica de la seu electrònica de l’Ajuntament de Sabadell (requereix certificat electrònic o idCAT Mòbil), adjuntant la documentació requerida.

Especifiqueu a la instància:

▪ Servei: Promoció Econòmica de Sabadell, SL

▪ Codi de convocatòria

▪ Nom del procés de selecció

Documentació acreditativa:

▪ Adjunteu la documentació requerida i justificativa

▪ Els documents o fitxers admesos per als tràmits en línia són:

    • Mida màxima del document: 20 Mb
    • Mida màxima total (entre tots els documents): 100 Mb
    • Nombre màxim de documents: 25
    • Extensions de document permeses: doc, docx, PDF, txt, gif, jpg, jpeg, odf, odt, ods, xls, xlsx, bmp, zip, rar.

Per a més informació poseu-vos en contacte amb: [email protected]

Ctra. de Barcelona, 208 bis. Edifici Vapor Llonch. Telèfon 937453161

 

La llista provisional de persones admeses i excloses es publicarà el dia 19/06/2025 (data orientativa)

Tota la informació es publicarà a efectes informatius de les persones candidates al tauler d’anuncis del Vapor Llonch i/o al web www.vaporllonch.cat (apartat processos de selecció).

 

PER LES PERSONES CANDIDATES QUE QUEDIN EN RESERVA: Els candidats que resultin reserves, constituiran borsa de treball per cobrir vacants de llocs de treball equivalents durant el termini màxim de 2 anys. Amb la finalitat d’evitar la infracció de l’ordenament jurídic aplicable en matèria de contractació temporal i atès que es tracta de contractacions o nomenaments temporals, no s’efectuarà la crida del candidat/a en reserva, i es saltaria al següent candidat, si amb la nova contractació se superessin els períodes màxims d’acumulació de contractes laborals temporals previstos a la legislació vigent, excepte que la modalitat de contractació que s’ofereixi siguin una modalitat de contracte que no generi concatenació de contractes.

 

CONSULTA TOTS ELS REQUISITS A LES BASES DEL PROCÉS DE SELECCIÓ A L’APARTAT DOCUMENTACIÓ ADDICIONAL.