Perfil administratiu backoffice comercial
-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
Perfil administratiu backoffice comercial
Administració i Oficines
Funcions a realitzar
o Preparar els pressupostos sol·licitats i fer-ne un seguiment. Negociació de preus amb proveïdors. Gestionar reclamacions.
o Crear la comanda als sistemes interns amb els requeriments d’informació que necessita l’àrea de producció. Tenir tracte directe amb el responsable de magatzem.
o Atenció a totes les peticions dels proveïdors. Introduir la informació en els sistemes propis de manera clara i concisa.
o Gestionar els albarans, controlar les factures a tots els nivells . Encarregar-se de peticions especifiques de proveïdors d’instal·lacions. Busqueda activa de proveïdors i negociació directa amb aquests.
o Resoldre les incidències ocorregudes relacionades amb la comanda i reportar els casos.
Horari
9:00-14:00h i 15:00 -18:30h de dl a dv
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Indefinit temps complet
- Sou: Entre 18.000 € i 20.000€ bruts anuals
Formació
Cicle Formatiu Grau Superior
Altres dades
Requisits imprescindibles:
Experiència minima de 2 anys en departament de logistica de compres
Experiencia ERP i sistemes informàtics
Domini de base de dades mitjançant Excel ( Nivell molt alt/avançat – Gestionar i Dominar taules dinàmiques )
Capacitat de treballar amb moltes interrupcions de feina durant la jornada
Competències :
Capacitat resolutiva
Proactivitat
Ordre i control en la gestió de la feina
Compromís amb la feina
Tolerància a l’estrès
Iniciativa i autonomia
Planificació i organtizació
Capacitat de comunicació