ADMINISTRATIU/VA PER A DEPARTAMENT DE PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS
-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
Administratiu/va per a Departament Prevenció de Riscos Laborals per a empresa del sector de la construcció i gestió de residus ubicada a Cervelló
Edificació i Obres Públiques
Funcions a realitzar
• Conèixer i aplicar la legislació vigent en matèria de Prevenció de Riscos Laborals i assegurar el seu compliment en l’empresa
• Dissenyar, implantar, aplicar i coordinar el Pla de PRL i programar l’activitat preventiva
• Coordinar amb el servei de prevenció aliè l’activitat preventiva
• Verificar els registres de prevenció (formació, informació i vigilància de la salut dels treballadors, lliurament d’EPIs i autoritzacions d’ús de maquinària)
• Coordinar, planificar i realitzar activitats d’informació i formació bàsica de treballadors
• Mantenir actualitzats els registres en plataformes documentals (Nalanda, E-Coordina, etc.) per a l’accés del personal a les obres
• Investigació d’accidents laborals i redacció d’informes
• Suport en l’elaboració de plans de seguretat, instruccions i Coordinació d’Activitats Empresarials (CAE) amb empreses col·laboradores
• Assistència i representació de l’empresa en Comissions de Prevenció dels nostres clients (empreses constructores)
Horari
De dilluns a divendres, de 9:00 a 14:00 i de 15:00 a 18:00h
Contracte
- Jornada laboral: Jornada partida
- Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
- Sou: 24.000 euros bruts anuals (negociable)
Formació
FP2 / CF Grau Superior
Altres dades
Valorable formació Cicle Formatiu de Grau Superior en Prevenció de Riscos Laborals
Valorable experiència al sector construcció
Aconsellable vehicle propi per accedir al lloc de treball
S’ofereix: feina estable i salari competitiu en funció de la vàlua i experiència del/ de la candidat/a