Personal administratiu-teleoperador amb alemany
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Personal administratiu-teleoperador amb alemany
Comerç
Funcions a realitzar
Som una startup de logística amb un alt potencial de creixement, la nostra missió és transformar la logística de darrera milla, fent-la més còmoda i eficient per al carrier, i millorant l’experiència de recepció de paqueteria per a l’usuari final, donant suport al comerç local. A través de la nostra innovadora xarxa de punts de conveniència, facilitem entregues fora de casa de manera eficient, còmoda i sostenible. Col·laborem amb els principals operadors logístics d’Europa, el que ens permet oferir una xarxa de punts de recollida universal.
Requerim personal administratiu – teleoperador amb alemany per la nostra oficina de Sant Cugat per realitzar les següents tasques:
-
Donar suport al desplegament de l’empresa a Alemanya, col·laborant amb diversos departaments com Expansió, Atenció al Client i Operacions.
-
Participar en la gestió operativa diària relacionada amb Alemanya, incloent-hi la comunicació amb els punts de recollida locals i transportistes.
-
Proporcionar suport de primera línia als usuaris de la nostra plataforma.
-
Gestionar consultes i resoldre incidències a través de diversos canals (xat, correu electrònic, telèfon, plataformes internes, etc.).
-
Coordinar amb l’equip d’operacions per resoldre problemes relacionats amb enviaments i entregues.
-
Recopilar feedback dels usuaris per millorar l’experiència del client i la plataforma.
-
Col·laborar en la creació i actualització de la base de coneixements per a usuaris i documentació interna de suport.
Horari
9:00 – 18:00h de dll a dv (amb possibilitat de flexibilitat).
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa partida
- Tipus de contracte: Indefinit temps complet
- Sou: 1.184€ bruts mensuals per 14 pagues
Formació
Cicle Formatiu Grau Mig
Altres dades
Requisits
-
Domini de l’alemany (nivell C1 o natiu), ja que es treballarà directament amb clients i operacions a Alemanya.
-
L’anglès i el castellà seran valorats positivament, ja que es faran servir per a la comunicació interna amb l’equip.
-
Cicle formatiu de grau mitjà o superior (finalitzat o en curs).
- Coneixements o interès en logística, supply chain, atenció al client i/o suport tècnic.
Habilitats valorades
-
Experiència prèvia en atenció al client o suport tècnic.
-
Capacitat per treballar en un entorn dinàmic i de ràpid creixement.
-
Excel·lents habilitats de comunicació i capacitat per explicar processos de manera clara i professional.
Competències del lloc de treball:
Capacitat de comunicació, negociació i persuasió per poder realitzar l’oferiment telefònic del servei als comerços de convertir-se en punt de conveniència informant de forma clara i precisa utilitzant un llenguatge adaptat al seu interlocutor.
Orientació a l’assoliment de resultats i amb capacitat de gestió de l’estrès donat davant les negatives per part dels clients/comerços. És important no perdre de vista els objectius a assolir expressant el desig de millorar els procediments.
Orientació al client i d’iniciativa, per donar resposta a les diferents incidències i situacions dels clients.
Capacitat de planificació i organització, així com preocupació per l’ordre i la qualitat per mantenir el fitxer de dades del CRM de l’empresa actualitzat.
També treballar en equip amb altres departaments per garantir una transició fluida dels comerços a punts de conveniència actius.
Format
-
Horari: de dilluns a divendres, entre les 9:00 i les 18:00, amb possibilitat de flexibilitzar per compatibilitzar amb estudis.
-
Treball híbrid: pot ser 3 o 4 dies a l’oficina i la resta a casa, segons la naturalesa de les tasques i la necessitat de coordinació amb l’equip.
Beneficis
- Bonificació de despeses de transport (T-Mobilitat).
-
Pla de carrera professional amb possibilitat d’augmentar responsabilitats, horari i salari després de sis mesos, amb alta possibilitat d’oferir un contracte laboral.
-
Treballar en una startup de ràpid creixement amb una cultura vibrant i un equip apassionat.