Comerç

Personal administratiu-teleoperador amb alemany

Publicat fa 2 setmanes
Sant Cugat del Vallès
Caduca el 23/08/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Personal administratiu-teleoperador amb alemany

Comerç

Funcions a realitzar

Som una startup de logística amb un alt potencial de creixement, la nostra missió és transformar la logística de darrera milla, fent-la més còmoda i eficient per al carrier, i millorant l’experiència de recepció de paqueteria per a l’usuari final, donant suport al comerç local. A través de la nostra innovadora xarxa de punts de conveniència, facilitem entregues fora de casa de manera eficient, còmoda i sostenible. Col·laborem amb els principals operadors logístics d’Europa, el que ens permet oferir una xarxa de punts de recollida universal.

Requerim personal administratiu – teleoperador amb alemany per la nostra oficina de Sant Cugat per realitzar les següents tasques: 

  • Donar suport al desplegament de l’empresa a Alemanya, col·laborant amb diversos departaments com Expansió, Atenció al Client i Operacions.

  • Participar en la gestió operativa diària relacionada amb Alemanya, incloent-hi la comunicació amb els punts de recollida locals i transportistes.

  • Proporcionar suport de primera línia als usuaris de la nostra plataforma.

  • Gestionar consultes i resoldre incidències a través de diversos canals (xat, correu electrònic, telèfon, plataformes internes, etc.).

  • Coordinar amb l’equip d’operacions per resoldre problemes relacionats amb enviaments i entregues.

  • Recopilar feedback dels usuaris per millorar l’experiència del client i la plataforma.

  • Col·laborar en la creació i actualització de la base de coneixements per a usuaris i documentació interna de suport.

Horari

9:00 – 18:00h de dll a dv (amb possibilitat de flexibilitat).

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa partida
  • Tipus de contracte: Indefinit temps complet
  • Sou: 1.184€ bruts mensuals per 14 pagues

Formació

Cicle Formatiu Grau Mig

Altres dades

Requisits

  • Domini de l’alemany (nivell C1 o natiu), ja que es treballarà directament amb clients i operacions a Alemanya.

  • L’anglès i el castellà seran valorats positivament, ja que es faran servir per a la comunicació interna amb l’equip.

  • Cicle formatiu de grau mitjà o superior (finalitzat o en curs).

  • Coneixements o interès en logística, supply chain, atenció al client i/o suport tècnic.

 

Habilitats valorades

  • Experiència prèvia en atenció al client o suport tècnic.

  • Capacitat per treballar en un entorn dinàmic i de ràpid creixement.

  • Excel·lents habilitats de comunicació i capacitat per explicar processos de manera clara i professional.

 

Competències del lloc de treball:

Capacitat de comunicació, negociació i persuasió per poder realitzar l’oferiment telefònic del servei als comerços de convertir-se en punt de conveniència informant de forma clara i precisa utilitzant un llenguatge adaptat al seu interlocutor.

Orientació a l’assoliment de resultats i amb capacitat de gestió de l’estrès donat davant les negatives per part dels clients/comerços. És important no perdre de vista els objectius a assolir expressant el desig de millorar els procediments.  

Orientació al client i d’iniciativa, per donar resposta a les diferents incidències i situacions dels clients. 

Capacitat de planificació i organització, així com preocupació per l’ordre i la qualitat per mantenir el fitxer de dades del CRM de l’empresa actualitzat.

També treballar en equip amb altres departaments per garantir una transició fluida dels comerços a punts de conveniència actius.

 

Format

  • Horari: de dilluns a divendres, entre les 9:00 i les 18:00, amb possibilitat de flexibilitzar per compatibilitzar amb estudis.

  • Treball híbrid: pot ser 3 o 4 dies a l’oficina i la resta a casa, segons la naturalesa de les tasques i la necessitat de coordinació amb l’equip.

 

Beneficis

  • Bonificació de despeses de transport (T-Mobilitat).
  • Pla de carrera professional amb possibilitat d’augmentar responsabilitats, horari i salari després de sis mesos, amb alta possibilitat d’oferir un contracte laboral.

  • Treballar en una startup de ràpid creixement amb una cultura vibrant i un equip apassionat.