LÍDER TURNO DE PICKING
Nova!Descripció de l'oferta
LÍDER TURNO DE PICKING
Funcions a realitzar
Ametller Origen som una empresa en expansió del sector alimentari que gestiona de forma integral el procés de producció i comercialització dels seus productes. Cultivem, elaborem i seleccionem els nostres productes per garantir sabor i qualitat des de l’origen.
El nostre propòsit es promoure un estil de vida més saludable i sostenible, facilitant l’accés a una alimentació més nutritiva, plaent i neta, amb un ferm compromís amb la societat i el medi ambient.
Vols unir-te a nosaltres per fer arribar el nostre propòsit a la comunitat? Cerquem un Líder de Torn de preparació que garanteixi la correcte preparació de les comandes i el correcte funcionament del magatzem en el torn assignat amb la finalitat d’acomplir amb l’aprovisionament a les botigues, amb base al centre logístic ubicat a Zona Franca.
¿Què faràs?
– Coordinaràs el procés de Picking en el torn assignat per garantir la correcta preparació i lliurament dins dels terminis establerts.
– Resoldràs incidències en el Picking, supervisant la preparació de comandes i les reposicions de productes, mantenint l’operativa fluida.
– Registrar i reportar les entrades i sortides dels xòfers i els pallets, controlant les incidències en la facturació.
-Gestionar el tancament del torn, passant el control de rutes de tràfic, supervisant les sortides dels xòfers i traslladant els informes de tancament al responsable de magatzem.
-Comptabilitzar les comandes a SAP per controlar la disponibilitat de producte i anticipar les ruptures d’estoc.
-Coordinar la càrrega dels camions, les condicions del transport i l’emplenament del Full de Ruta per assegurar l’adequada expedició de comandes a botiga.
– Asseguraràs la neteja, ordre i manteniment de les zones de treball i maquinària, complint amb els estàndards de seguretat i qualitat.
– Formaràs, integraràs i desenvoluparàs l’equip, promovent el creixement i el compromís amb l’empresa.
– Participaràs en la millora contínua de processos i formació, contribuint a l’optimització global del grup.
¿Què esperem de tu?
– CFGM Administració o Logística similar.
– Entre 3 i 5 anys exercint funcions similars, preferiblement en sector alimentació.
– Gestió d’equips.
– SAP (Intermedi)
– Coneixements de SGA (Software Gestión de Almacenes)
– Microsoft Office (Intermedi)
¿Què t’oferim?
– Contracte indefinit amb 6 mesos de període de prova.
– Jornada Completa de Dilluns a Dissabte (Diumenge festiu i un dia rotatiu entre setmana)
– Horari de 12h a 21h/ 15:30h a 00:30h/21:00 a 06:00h
– Salari depenent de l’experiència
– Ubicació: Parc Logístic Zona Franca.
Horari
Dilluns a dissabte amb 2 dies de descans
Contracte
- Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
- Sou: 26500
Formació
No és necessària