Altres
Administratiu/va RRHH
Nova!-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Administratiu/va RRHH
Administració i gestió
Funcions a realitzar
Empresa ubicada en Castellar del Vallès precisa incorporar personal administratiu/va RRHH.
La persona seleccionada s’encarregarà de les següents funcions:
- Mantenir la documentació vigent de cada empleat/a.
- Gestionar el procediment de LOPD.
- Coordinar plans de formació i gestió de bonificacions FUNDAE.
- Seguir les accions formatives i de prevenció de riscos laborals.
- Gestionar les revisions mediques i accions correctores.
- Traspasar les dades de les nomines amb la gestoria.
- Col·laborar amb l’area de selecció de personal (publicació, citació, entrevistes…).
- Controlar la presència, assistència, vacances i absències de l’empresa.
- Arxivar la documentació relacionada amb la RRHH.
- atendre dubtes i consultes relacionades amb l’area de recursos humans.
- Arxivar la documentació relacionada amb la RRHH.
Horari
De dilluns a divendres de 09:00 a 13:00 (flexible).
Contracte
- Jornada laboral: Parcial
- Tipus de contracte: Indefinit
- Sou: 11.500 – 12.000 euros bruts anuals per 12 i/o 14
Formació
Certificat de professionalitat nivell III
Altres dades
Valorable
- Experiencia en RRHH.
- Coneixements tècnics en nomines.
Competències
- Treball en equip a l’hora de arribar als objectius comuns del departament.
- Responsabilitat a l’hora de assegurar que les dades que es pasen a la gestoria son les correctes.
- Proactivitat a l’hora de fer les coses sense esperar una ordre.
- Orientació al client a l’hora d’informar de tots els subtes i consultes del empleats/des.