Administració i Oficines

Auxiliar Administratiu/va departament de Compres

Publicat fa 1 mes
Montcada i Reixac
Caduca el 11/10/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Auxiliar Administratiu/va departament de Compres

Administració i Oficines

Funcions a realitzar

Empresa ubicada a Montcada, està cercant un/a Auxiliar Administratiu/va pel departament de Compres:

Funcions:

  • Suport en la gestió de compres a Nacionals i internacionals. 
  • Llançament i seguiment de comandes a proveïdors.
  • Gestió documental associada ( Albarans, factures, certificats, etc.)
  • Actualització BBDD de productes i proveïdors.
  • Control de terminis de lliurament i resolució d´ incidències.
  • Contacte directe amb proveïdors per a negociacions bàsiques o resolució d´ incidències.
  • Suport en la cerca i avaluació de nous proveïdors.
  • Control i seguiment d´ estoc juntament amb logística i magatzem.
  • Col.laboració amb els departaments de qualitat, producció i comptabilitat.

Habilitats: 

  • Capacitat organitzativa i atenció al detall.
  • Domini d´eines ofimàtiques ( Excel, ERPs, correu electrònic)
  • Facilitat per la comunicació amb proveïdors i companys/es.
  • Autonomia, proactivitat i actitut resolutiva.

Valorable: 

  • Nivell intermig d´Anglès 
  • Experiència en l´Entorn industrial.
  •  

S´ofereix: 

Contracte indefinit

Horari parcial de matí: de 9:30 a 13:30 hores ( Possibilitat ampliació horària).

Salari: 10.000-12.000 €  Bruts / anuals ( per les 20 hores Setmanals)

Disponibilitat Inmediata.

 

 

Horari

09:30 – 13:30

Contracte

  • Jornada laboral: Mitja jornada matí­
  • Tipus de contracte: Indefinit temps parcial
  • Sou: 10.000 – 12.000 € valorable

Formació

FP2 / CF Grau Superior