Altres
Administratiu/va departament vendes
Nova!-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Administratiu/va departament vendes
Administració i gestió
Funcions a realitzar
Empresa dedicada al sector alimentari ubicada a Sabadell precisa incorporar personal administratiu (vendes).
La persona seleccionada s’encarregarà de les següents funcions:
- Gestionar correus electrònics: comandes web, factures de clients, incidències.
- Enviar diàriament informes d’arqueig de caixa.
- Facturar mensualment els clients i gestionar els girs bancaris.
- Facturar comandes relacionades amb diades i coordinació amb pastisseria i proveïdors.
- Atendre telefònicament les trucades amb dependentes/s de botigues.
- Crear i enviar comandes.
- Tramitar les compres amb proveïdors: revisió d’albarans, comptabilització, seguiment.
- Fer recaptacions de les botigues i control d’ingressos.
Horari
De dilluns a divendres de 08:30 a 14:00 (presencial) i dissabtes alterns de 09:00 a 13:00 (teletreball)
Contracte
- Jornada laboral: Parcial
- Tipus de contracte: Indefinit
- Sou: 12.400 euros bruts anuals per 12 pagues.
Formació
CFGM / FPI
Altres dades
Competències
- Orientació al client a l’hora d’atendre a tos els/les companys/es en funció de la seva necessitat.
- Planificació i Organització a l’hora de iniciar el registre de comanda i finalitzar amb la facturació sense perdre cap pas.
- Comunicació a l’hora de donar tota la informació de la venda perquè sigui el mes clar possible.
- Compromís amb l’organització a l’hora de seguir els procediments de l’empresa i treballar en grup.