Teleoperador/a d’Atenció al Client – Contact Center amb certificat de discapacitat igual o superior al 33% ( Oferta vinculada a la Jornada IMPULSA’T 2025)
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Empresa del sector telemàrqueting cerca incorporar Teleoperadors/es d’Atenció al Client per al seu Contact Center.
Comercial i telemàrqueting
Funcions a realitzar
- Atendre i resoldre consultes de clients de manera professional i eficaç.
- Gestionar trucades entrants i sortints, proporcionant informació clara i precisa.
- Registrar i actualitzar dades en les aplicacions informàtiques corresponents.
- Mantenir un alt nivell de qualitat en el servei d’atenció al client.
- Derivar consultes o incidències als departaments corresponents, si cal.
Horari
La jornada pot ser completa o parcial, segons la campanya assignada. S’ofereixen torns intensius de matí o de tarda, amb disponibilitat per treballar de dilluns a diumenge o de dilluns a divendres, segons les necessitats específiques de cada campanya.
Contracte
- Jornada laboral: Completa
- Tipus de contracte: Eventuals per circumstàncies de la producció
- Sou: 16.800 bruts anuals aprox + plus idioma o festius
Formació
No és necessària
Altres dades
Bona capacitat comunicativa i orientació al client.
Domini de català i castellà, tant oral com escrit.
Coneixements bàsics d’informàtica i ús d’eines digitals.
Valorable experiència prèvia en atenció telefònica o en entorns de Contact Center.