Personal Administratiu Laboral
Nova!-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Personal Administratiu Laboral
Administració i Oficines
Funcions a realitzar
Es cerca personal que formar part d’un equip administratiu dins d’una institució que vetlla per les relacions laborals col·lectives i realitzar les següents funcions:
- Gestió documental: registre, arxiu i custòdia de documents relacionats amb els procediments laborals.
- Tramitació de sol·licituds: recepció i processament de les sol·licituds de conciliació, mediació o arbitratge presentades per empreses o treballadors.
- Atenció al públic: presencial, telefònica o telemàtica, per informar sobre els procediments, terminis i requisits.
- Suport a les comissions tècniques: preparació de documentació per a les sessions de mediació o arbitratge, convocatòries, redacció d’actes, etc.
Horari
De 8:30h-14h i de 15:30-18h de dl a dj i de 8:30-14:30h dv i els mesos de juny i juliol
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Indefinit temps complet
- Sou: Segons Conveni Oficines i Despatxos de Catalunya
Formació
Grau Universitari
Altres dades
Horari: La institució destaca que hi han 2 tardes que es pot fer teletreball. A més la organització esta treballant per una millora laboral.
El lloc de treball està situat a Barcelona Sants Estació, bona comunicació en transport públic.
Competències requerides:
Es valora una persona amb capacitat analítica, que a mesura que atengui trucades, sàpiga situar-se de quin tema i gestió es tracta. Es requereix bones habilitats comunicatives ja que haurà de tractar amb diferents tipus de persones. Indispensable bones habilitats de gestió del temps, per poder programar diferents accions acord a la jornada del seu equip administratiu.