Tècnic/a Expert de Formació Transversal
Nova!-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Tècnic/a Expert de Formació Transversal (codi convocatòria: 2025-015)
Tècnic/a mitjà de gestió A2
Serveis socioculturals i a la comunitat
Funcions a realitzar
Dissenyar i planificar accions de formació transversal.
- Analitzar les necessitats i les demandes formatives de l’alumnat per tal de dissenyar el procés formatiu amb els corresponents objectius, continguts i mètodes.
- Planificar i programar les accions formatives de formació transversal adaptades a la normativa i requisits del programa i a les característiques de l’alumnat i a les seves necessitats formatives, personals i professionals.
- Coordinar l’acció formativa i tutorial amb la resta de docents i personal tècnic del programa.
Seleccionar, elaborar, adaptar i utilitzar materials, mitjans i recursos didàctics en formació transversal.
- Elaborar els continguts temàtics i les activitats d’acord amb les característiques de funcionament del programa i les característiques de l’alumnat.
- Identificar els processos i recursos multimediàtics necessaris per a la consecució dels objectius de les accions formatives (format imprès, multimèdia, web, pissarra virtual…)
- Fomentar l’ús de les noves tecnologies i altres mesures per combatre la fractura digital social a través del disseny i el desenvolupament d’accions que facilitin l’accés de les persones participants a les tecnologies de la informació i la comunicació.
Docència: Impartir accions de formació bàsica i transversal.
- Dinamitzar les accions formatives fent servir les tècniques, estratègies i recursos adequats per tal d’implicar l’alumnat en el procés formatiu fomentant una participació en les activitats.
- Participar activament en la innovació i l’actualització docent tècnico-didàctica i en l’intercanvi de coneixements amb altres formadors professionals.
- Proposar sortides i activitats formatives adequades al col·lectiu i complementàries a la formació impartida.
- Fomentar la qualificació professional: complements formatius si s’escau, ajuda personalitzada a l’estudi i recursos d’informació en funció del nivell i perfil dels participants,
- Sol·licitar el material necessari per la formació.
Avaluar el procés d’ensenyament – aprenentatge en formació bàsica i transversal.
- Elaborar proves per l’avaluació de continguts teòrics i pràctics.
- Fer avaluació continuada i personalitzada de l’evolució de l’alumne en el procés de formació i el nivell de qualificació assolit, tot incorporant millores de qualitat en la formació impartida.
- Valorar els resultats del procés de formatiu i finals de l’acció formativa, aplicant tècniques i els procediments d’avaluació prèviament consensuats amb l’equip.
- Definir, juntament amb la resta de docents i equip tècnic, les pautes que regiran el correcte seguiment de les accions formatives (seqüencia de continguts, tutorització, evidències, registre d’assistència, mecanismes d’interacció amb l’alumnat…).
Fer tasques d’orientació educativa i laboral.
- Tutoritzar, supervisar i acompanyar en el procés d’aprenentatge i creixement individual de cada alumne a llard de les accions formatives per l’ocupació.
- Assessorar i afavorir ka reinserció de l’alumnat al sistema formatiu reglar i/o al mercat laboral, a través d’activitats d’orientació ocupacional integrades al procés formatiu.
- Promoure actituds i les competències necessaries per a la inserció laboral, donant a conèixer recursos públics i privats del territori referents al mercat laboral i al sistema formatiu oferint una atenció individualitzada a cada participant, facilitant l’adaptació al mercat de treball i potenciant una possible continuïtat formativa i/o laboral.
- Dissenyar itineraris adaptats a les necessitats i interessos dels alumnes.
Altres tasques de gestió i suport als projectes.
- Registrar activitats i extraure indicadors de funcionament del projecte.
- Desenvolupar relacions coordinades amb agents interns i externs a l’organització necessàries pel bon funcionament del projecte.
- Fer informes tècnics dins del seu àmbit d’actuació.
- Participar en la redacció de sol·licituds i memòries d’activitat.
- Fer propostes de millora dins del seu àmbit d’actuació.
- Participar en els processos de selecció de participants als diferents projectes.
- Gestionar totes aquelles actuacions implícites en el funcionament dels diferents programes sota les directrius del superior immediat.
Horari
De dilluns a divendres de 7.30 a 14.00 +1 tarda.
Contracte
- Jornada laboral: Completa
- Tipus de contracte: Indefinit
- Sou: 33.576,98€ bruts anuals per 14 pagues.
Formació
Grau universitari / Llicenciatura /
Altres dades
REQUISITS:
- Titulació: Titulació universitària de Grau o equivalent
- Experiència: 1 any d’experiència mínima en el desenvolupament de funcions similars.
- Formació: Coneixement oral i escrit del català (nivell C1). Les persones que no acreditin el nivell C1 hauran de fer prova de català.
- Altres requisits: Permís de conduir (B)
- Certificació negativa del Registre central de delinqüents sexuals.
El compliment dels requisits i valoració de mèrits s’ha d’entendre referit a la data d’acabament del termini de presentació d’instàncies.
ELEMENTS A VALORAR:
Nombre de places: 1
Termini de presentació d’instàncies 29/09/2025
S’establirà per aquesta contractació un període de prova de 60 dies que formarà part del procés selectiu, en els termes indicats a l’article 41-Període de Prova del Conveni Col·lectiu vigent de l’Ajuntament de Sabadell.
Únicament seran valorats aquells mèrits degudament acreditats fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació. Un mateix mèrit no podrà ser valorat per més d’un apartat o subapartat.
Documents a presentar:
Instància (indicant el codi de la convocatòria), currículum vitae, fotocòpia del DNI-NIE; fotocòpies dels documents acreditatius dels requisits i dels mèrits al·legats .
Les persones que presentin el document de nacionalitat estrangera, hauran d’acompanyar-lo del certificat de registre de la Unió Europea.
Les persones aspirants amb titulacions obtingudes a l’estranger hauran d’acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acrediti, si s’escau, l’homologació del títol.
No serà necessari adjuntar les acreditacions i mèrits al·legats que hagin de ser informats per Promoció Econòmica de Sabadell, SL. No obstant, la persona candidata haurà de relacionar-les a la instància.
Els diplomes i certificats d’accions formatives hauran de contenir les dates, nombre d’hores i continguts per a ser valorats
En relació a l’experiència professional, s’hauran d’acreditar mitjançant una de les següents opcions:
– Certificat de vida laboral + Certificat de serveis prestats o certificat de tasques expedit per l’empresa o Administració pública, on consti el lloc de treball, categoria professional, la data d’inici i fi de la relació laboral, jornada desenvolupada i breu descripció de les funcions realitzades.
– Certificat de vida laboral + Contracte de treball (on consti la categoria, el lloc de treball i data d’inici).
No acredita l’experiència en tasques relacionades amb el lloc de treball ofertat, només el certificat de vida laboral o només els contractes de treball.
La presentació d’instàncies i documentació referent als processos de selecció es podrà fer per una de les dues vies següents:
▪ Presencialment: empleneu la instància i presenteu-la amb la documentació requerida al Registre de Promoció Econòmica de Sabadell, SL (carretera de Barcelona 208 bis, 08205, Sabadell – Tel. 937453161). Horari del registre: de 9 a 14 h.
▪ En línia (tràmit web): mitjançant el tràmit Instància genèrica Promoció Econòmica de la seu electrònica de l’Ajuntament de Sabadell (requereix certificat electrònic o idCAT Mòbil), adjuntant la documentació requerida.
Especifiqueu a la instància:
▪ Servei: Promoció Econòmica de Sabadell, SL PROVA SELECTIVA (10 punts)
▪ Codi de convocatòria
▪ Nom del procés de selecció
Documentació acreditativa:
▪ Adjunteu la documentació requerida i justificativa
▪ Els documents o fitxers admesos per als tràmits en línia són:
-
- Mida màxima del document: 20 Mb
- Mida màxima total (entre tots els documents): 100 Mb
- Nombre màxim de documents: 25
- Extensions de document permeses: doc, docx, PDF, txt, gif, jpg, jpeg, odf, odt, ods, xls, xlsx, bmp, zip, rar.
Per a més informació poseu-vos en contacte amb: [email protected]
Ctra. de Barcelona, 208 bis. Edifici Vapor Llonch. Telèfon 937453161
La llista provisional de persones admeses i excloses es publicarà el dia 02/10/2025 (data orientativa)
Tota la informació es publicarà a efectes informatius de les persones candidates al tauler d’anuncis del Vapor Llonch i/o al web www.vaporllonch.cat (apartat processos de selecció).
PER LES PERSONES CANDIDATES QUE QUEDIN EN RESERVA: Els candidats que resultin reserves, constituiran borsa de treball per cobrir vacants de llocs de treball equivalents durant el termini màxim de 2 anys. Amb la finalitat d’evitar la infracció de l’ordenament jurídic aplicable en matèria de contractació temporal i atès que es tracta de contractacions o nomenaments temporals, no s’efectuarà la crida del candidat/a en reserva, i es saltaria al següent candidat, si amb la nova contractació se superessin els períodes màxims d’acumulació de contractes laborals temporals previstos a la legislació vigent, excepte que la modalitat de contractació que s’ofereixi siguin una modalitat de contracte que no generi concatenació de contractes.
CONSULTA TOTS ELS REQUISITS A LES BASES DEL PROCÉS DE SELECCIÓ A L’APARTAT DOCUMENTACIÓ ADDICIONAL.