Administració i Oficines
CUSTOMER SERVICE_amb anglès alt
-
Experiència3 Anys
Descripció de l'oferta
CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATIVE
Àrea administrativa, de gestió i tècnica
Funcions a realitzar
- Gestionar comandes, facturació i documentació administrativa de l’àrea de Customer Service.
- Tramitar devolucions i gestionar els abonaments corresponents.
- Mantenir l’arxiu i la base de dades de clients actualitzada i organitzada.
- Col·laborar amb el departament de After Sales per a la definició de productes especials.
- Atendre consultes de clients, gestionar reclamacions sobre terminis de lliurament i coordinar acomptes amb producció.
- Gestionar l’estoc en coordinació amb el magatzem, assegurant la disponibilitat de productes i control d’inventari.
Horari
Dilluns a dijous de 8 a 17h, Divendres de 8 a 14h
Contracte
- Jornada laboral: Jornada partida
- Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
- Sou: 22.000-28.000 € /bruts any segons vàlua
Formació
Cicle formatiu grau mitjà
Altres dades
Requisits:
- Experiència prèvia en llocs administratius o d’atenció al client (mínim 2 anys).
- Anglès; i es valora coneixement d’italià.
- Coneixements avançats de MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
- Experiència en l’ús de ERP.