Altres
Personal Auxiliar Administratiu
Nova!-
Experiència
Descripció de l'oferta
Personal Auxiliar Administratiu
Administració i gestió
Funcions a realitzar
Empresa de serveis especialitzats en administració de comunitats, serveis immobiliaris i gestió d’assegurances situada a Sabadell, precisa incorporar Personal auxiliar administratiu.
La persona seleccionada s’encarregarà de les següents funcions:
- Introducció, actualització i consulta de dades.
- Gestió de la documentació i procediments administratius.
- Atenció telefònica i presencial als clients.
- Gestió documental de l’ arxiu intern, arxius físics o digitals.
- Col·laborar i donar suport a l’equip comptable.
- Facturació de reclamació impagats.
- Anar a reunions de comunitats.
Horari
De dilluns a dijous de 9:00-14:00 h i de 16:00-19:00 h i divendres de 9:00 a 14:00h
Contracte
- Jornada laboral: Completa
- Tipus de contracte: Indefinit
- Sou: 19.194€ bruts anuals per 14 pagues
Formació
Batxillerat / BUP / COU / Batxillerat superior
Altres dades
Competències:
- Iniciativa: Aporta idees i realitza propostes que poden tenir un impacte positiu als resultats.Pren decisions àgilment i ràpidament davant situacions d’urgència . Resol problemes i és resolutiu, buscant els recursos necessaris.
És decisiva en situacions de crisi. - Treball en equip: Organitza el seu propi treball i tracta de prioritzar les seves activitats.Organitza les diferents activitats a realitzar establint un ordre lògic en la seva execució.
- Orientació a l’assoliment: És eficient, optimitzant els recursos i el temps en la realització de les seves tasques.Treballa amb els recursos que té a la seva disposició de manera eficaç. per aconseguir els objectius marcats.
- Aprenentatge i utilització de coneixements: Investiga i difon noves pràctiques Emprèn accions per difondre noves tecnologies/metodologies en l’ Organització. Indaga en totes les fonts per obtenir la informació clau que li permetrà tenir una idea clara de tendències i novetats que afectin al negoci i/o mercat.