Auxiliar Administratiu/va
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Auxiliar Administratiu/va (Codi convocatòria: 2025-018)
Administració i gestió
Funcions a realitzar
- Tramitar i fer seguiment de la sol·licitud i execució de programes de promoció econòmica objecte de subvenció d’acord amb les seves bases reguladores.
- Preparació de documentació per a justificacions de subvencions de projectes de l’àmbit de promoció econòmica, inclosa la fase de verificació i revocació.
- Tramitar i lliurar la documentació inicial, de seguiment i final de diferents programes subvencionats i accions formatives.
- Revisió i inserció de dades a aplicacions pròpies i de les administracions atorgants (Gestió Integrada d’Accions (GIA), CTR, Galileu, qBID, Spin, Opercentiac, Eacat, PMT).
- Preparació de documentació relativa a programes subvencionats (convenis, formularis, cartes, oficis, notificacions, diplomes, acreditacions,…).
- Suport en la planificació i l’acompliment dels terminis.
- Suport i preparació de documentació a revisar en les visites de verificacions de subvencions.
- Tramitació d’expedients electrònics.
- Atenció a usuaris.
- Gestió documental i arxiu.
▪ Donar suport a l’equip tècnic.
▪ Analitzar i resoldre incidències de forma directa o derivant, si es necessari, a l’equip tècnic o a la responsable del negociat.
▪ Mantenir les comunicacions interdepartamentals necessàries per al correcte desenvolupament dels programes
▪ Vetllar pel compliment de la normativa de protecció de dades en l’execució de les seves tasques.
Horari
De dilluns a divendres de 08:00 a 14:30 h + 1 tarda
Contracte
- Jornada laboral: Completa
- Tipus de contracte: Indefinit
- Sou: 24.886€ bruts anuals per 14 pagues.
Formació
Graduat ESO (GESO) / Graduat Escolar
Altres dades
CONSULTA TOTS ELS REQUISITS A LES BASES DEL PROCÉS DE SELECCIÓ A L’APARTAT DOCUMENTACIÓ ADDICIONAL.
La inscripció a l’oferta NO ACREDITA la participació al procés de selecció. Serà imprescindible presentar instància i seguir les instruccions que s’indiquen a les bases del procés.