Serveis a les Empreses

Personal Administratiu Logístic i de Serveis amb Certificat de Discapacitat

Nova!
Publicat fa 7 dies
Terrassa
Caduca el 03/01/2026
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Personal Administratiu Logístic i de Serveis amb Certificat de Discapacitat

Serveis a les Empreses

Funcions a realitzar

Empresa del sector serveis, cerca personal administratiu, per realitzar les següent funcions:

  • Control i arxiu de la documentació relacionada amb entrades i sortides de materials i productes acabats, comandes, albarans, factures.
  • Registre i seguiment de la producció en bases de dades i eines informàtiques (ERP, fulls de càlcul, etc.).
  • Suport en el control d’estoc i avís de sol·licitud de materials necessaris per a la producció.
  • Coordinació amb proveïdors, clients i transportistes per a l’entrega i recepció de mercaderies.
  • Atenció als clients i resolució d’incidències administratives, anticipant-se a possibles situacions.
  • Suport en la gestió de les persones treballadores, control d’assistència, compliment dels horaris i torns, comunicació d’incidències o consultes al departament de RRHH.
  • Enviament de sol·licituds i documentació per a contractacions, baixes, vacances, permisos, sol·licitud d’accés i altres incidències dels treballadors al Departament de RRHH.
  • Lliurament d’EPIs i documentació de PRL.
  • Comunicació amb l’equip tècnic i monitors de la Unitat de Suport per coordinar les necessitats de l’equip del CEE.
  • Organització de la documentació generada per l’activitat del taller i de la pròpia delegació.
  • Suport administratiu necessari als/les caps de serveis i a la Gerència de l’àrea geogràfica.
  • Organització de la documentació generada per l’activitat dels serveis i de la pròpia oficina.

Horari

9:00-14:00h i 15:00-18:30h de dl a dj i 9:00-15:00h els dv. Juliol i agost intensiu

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa partida
  • Tipus de contracte: Temporal circumstàncies producció. T. complet
  • Sou: 16.000€- 20.000€ bruts anuals (14 pagues)

Formació

Cicle Formatiu Grau Mig

Altres dades

Requisits:

  • IMPRESCINDIBLE estar en possessió del Certificat de discapacitat igual o superior al 33%.
  • Nivell alt en Eines Ofimàtiques: Office (Excel, Word, Outlook).
  • Experiència en el desenvolupament de tasques administratives descrites a l’oferta mínim 1 any.

Valorable:

  • Experiència al sector serveis o Centre especial d’ocupació.

Competències requerides en el lloc de treball:

  • Tolerant a treballar sota pressió
  • Polivalent
  • Resolutiu
  • Capacitat d’iniciativa
  • Resolució de situacions.