Serveis a les Empreses
                            
        
            
        
        
        
    
    
Personal de RRHH
- 
                        Experiència1 Any
 
Descripció de l'oferta
Personal de RRHH
Serveis a les Empreses
Funcions a realitzar
Empresa de comerç de mobiliari per la llar requereix incorporar personal de RRHH per treballar junt la Directora de RRHH en la creació del nou departament realitzant les següents tasques:
Gestió administrativa i contractual:
- Coordinació d’altes i baixes amb la gestoria laboral
 - Gestió de contractes temporals amb ETTs
 - Enviament de variables mensuals per a nòmines
 - Actualització de fitxes de personal i control de vacances, absències i permisos
 
Atenció i suport al personal:
- Assessorament i acompanyament als treballadors/es en temes laborals o de benestar
 - Seguiment de baixes mèdiques i coordinació amb la mútua
 - Organització de revisions mèdiques periòdiques
 - Participació en processos de selecció, onboarding i entrevistes de sortida
 
Prevenció de riscos laborals:
- Coordinació amb el servei de prevenció i mútua intercomarcal
 - Control i entrega d’EPIs
 - Col·laboració en protocols d’igualtat, assetjament i riscos psicosocials
 
Gestió de sistemes i processos:
- Manteniment i seguiment del sistema de fitxatges (OpenHR)
 - Suport en la digitalització de processos de RRHH
 - Proposta de millores i beneficis socials per als treballadors/es
 
Horari
de 8:00 a 16:00 de dll a dv
Contracte
- Jornada laboral: Jornada parcial
 - Tipus de contracte: Indefinit temps parcial
 - Sou: 19.000€ bruts anuals
 
Formació
Grau Universitari
Altres dades
Es requereix imprescindible:
- Formació i experiència desenvolupant tasques similars en àmbit de RRHH
 - Es valorarà formació específica en RRHH
 - Català i castellà parlats i escrits correctament
 - Bons coneixements ofimàtics
 
L’empresa ofereix:
- Pla de benestar: sessions d’osteopatia, psicologia i orientació emocional gratuïtes
 - Assegurança mèdica amb Sanitas
 - Oportunitats reals d’aportar les teves idees, aprendre i créixer participant en projectes de digitalització, benestar i millora de processos dins de RRHH.
 - Treballar en un equip de treball proper i col·laboratiu amb un ambient positiu i suport des del primer dia a les nostres oficines situades a Terrassa.
 
Competències:
- Orientació al client, empatia i habilitats comunicatives
 - Organització i planificació
 - Iniciativa i resolució de problemes
 - Compromís i amb capacitat per assumir noves responsabilitats
 - Predisposició a l’aprenentatge
 - Treball en equip