Altres

Oficial de Protocol

Publicat fa 3 setmanes
Vila-seca
Caduca el 21/01/2026
Anar a l'oferta

Descripció de l'oferta

ADMINISTRACIÓ I GESTIÓ

Funcions a realitzar

És la persona que s’ocupa de prestar el suport i atenció necessària a les famílies per a poder dur a terme els serveis funeraris amb la màxima qualitat i satisfacció per la seva part i aprofitar oportunitats comercials, conforme als protocols de l’empresa. Fan atenció telefònica o personalment tant en les nostres instal·lacions com a la resta d’instal·lacions on es presti el servei als usuaris dels serveis, obtenir informació i informar dels serveis generals de l’empresa i/o sobre difunts concrets, supervisar els serveis de tanatori, acompanyar i ajudar als contractants i visites durant la seva permanència o en la sortida de les instal·lacions, respondre a demandes puntuals i de petita intervenció en relació amb els difunts.

Les funcions bàsiques són :

– Gestionar la documentació i material comercial necessari per a realitzar les seves funcions amb la màxima qualitat i aprofitant oportunitats de venda: còpies de contractes, planificació de serveis del dia, catàlegs de productes, dossiers comercials etc.

– Assegurar la col·locació de tots els elements a les sales de vetlla.

– Fer atenció, interlocució i suport continuat a les famílies d’acord amb els procediments: recepció de la família en tanatori, obertura de sala i presentació de difunt, visita a sala, actes de comiat, acompanyament a la cerimònia, acompanyament durant la inhumació o cremació.

– Realització de cerimònies de comiat i personalitzades.

– Realitzar el lliurament de cendres on la família ho desitgi.

– Participar en les cerimònies de cremació, inhumació o de comiat conforme als protocols establerts.

– Suport al dol.

– Gestió i seguiment dels actes de promoció cultural i patrimonial.

– Gestió i suport a les accions de comunicació encomanades per la Direcció.

– Garantir el compliment dels protocols en matèria de seguretat i prevenció de riscos laborals, inherents a les seves funcions.

– Gestió documental bàsica.

– Respondre a demandes puntuals i de petita intervenció en relació amb els difunts.

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa
  • Tipus de contracte: Contracte indefinit a temps complert
  • Sou: 32.196,32 €

Formació

No és necessària

Altres dades

Fi del període d’inscripcions el dia 20/11/2025.