Recepcionista – Administratiu/va (amb certificat de discapacitat)
Nova!-
Experiència3 Anys
Descripció de l'oferta
Recepcionista – Administratiu/va (amb certificat de discapacitat)
Administració i Oficines
Funcions a realitzar
· Coordinar visites d’entitats com escoles o col·lectius professionals.
· Gestió i informació sobre la protecció de dades de les visites.
· Atenció de la centraleta telefònica.
· Emissió i gestió de les targetes identificatives del personal de l’edifici.
· Identificació de visitants i registre en cas d’accés a l’edifici.
· Recepció de paqueteria i missatgeria, diaris i revistes.
· Control de la facturació amb el departament financer.
· Suport logístic en la celebració d’esdeveniments, incloent-hi el servei de càtering, etc.
· Suport en tasques administratives com la reserva de sales, la gestió de l’arxiu, l’enquadernació de documents, etc.
· Altres tasques pròpies de l’àrea.
Horari
De dilluns a divendres de 08:00h a 16:00 o de 10:30 a 18:30
Contracte
- Jornada laboral: Completa
- Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
- Sou: 19.000€ bruts anuals
Formació
FP1 / CF Grau Mig
Altres dades
· Experiència en funcions administratives, recepció o control d’accessos superior a dos anys.
· Estudis de FP en Administració, comerç o similars.
· Anglès B2 certificat (IMPRESCINDIBLE)
· Català C1 certificat (IMPRESCINDIBLE)
· Disposar de resolució de discapacitat (IMPRESCINDIBLE)
· Residir a prop de l’Hospitalet de Llobregat