Administració i Oficines
BACK-OFFICE
Nova!-
Experiència3 Anys
Descripció de l'oferta
CUSTOMER SERVICE / BACK-OFFICE
Àrea administrativa, de gestió i tècnica
Funcions a realitzar
- Validació, introducció i seguiment de comandes de clients.
- Actualització de preus a clients.
- Introducció i seguiment de comandes a proveïdors nacionals i estrangers.
- Seguiment de comandes pendents i de programacions.
- Resolució d’incidències.
- Publicació dels estocs als diferents portals online i resposta a les diferents demandes.
Horari
8 a 16 h aprox. Oferim flexibilitat horària
Contracte
- Jornada laboral: Intensiu
- Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
- Sou: 30.000€ bruts any
Formació
FPII
Altres dades
Persona per a l’equip d’atenció al client i compres (processament de comandes de venda i compra) i per a la gestió de la venda a través de portals d’eCommerce.