Altres

Personal tècnic per instal·lació d’alarmes de seguretat

Nova!
Publicat fa 1 dia
Terrassa
Caduca el 01/02/2026
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Personal tècnic per instal·lació d’alarmes de seguretat

Tecnologia de la informació i la comunicació – TIC

Funcions a realitzar

La persona seleccionada s’encarregarà de realitzar les següents tasques i funcions:

  • Instal·lació i manteniment de sistemes de seguretat:
    • Alarmes
    • CCTV: càmeres seguretat
    • Aparells de detecció d’incendi

Horari

8:00-13:00h i 15:00-18:00h de dll a dv

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa partida
  • Tipus de contracte: Indefinit temps complet
  • Sou: de 20.000€ a 25.000€ bruts anuals

Formació

Cicle Formatiu Grau Mig

Altres dades

Experiència mínima d’1 any en instal·lació d’alarmes.

Es requereix: 

  • Carnet B
  • Coneixements d’electricitat (valorable CFGM d’electrònica o electricitat)
  • Coneixement funcionament màquina tester, resistències
  • Coneixements per passar cables.  

Competències:

  • Atenció al client: Ja que els seus clients són empreses i particulars, i han de poder comunicar-se de forma amable i empàtica.
  • Treball en equip: Col·laborant de manera proactiva amb tècnics i comercials per garantir la instal·lació i manteniment òptim dels sistemes d’alarma, assegurant la coordinació i la resolució ràpida d’incidències.
  • Iniciativa i resolució de problemes: Davant d’una incidència la persona ha de saber actuar i donar resposta.