Altres
Personal tècnic per instal·lació d’alarmes de seguretat
Nova!-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Personal tècnic per instal·lació d’alarmes de seguretat
Tecnologia de la informació i la comunicació – TIC
Funcions a realitzar
La persona seleccionada s’encarregarà de realitzar les següents tasques i funcions:
- Instal·lació i manteniment de sistemes de seguretat:
- Alarmes
- CCTV: càmeres seguretat
- Aparells de detecció d’incendi
Horari
8:00-13:00h i 15:00-18:00h de dll a dv
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa partida
- Tipus de contracte: Indefinit temps complet
- Sou: de 20.000€ a 25.000€ bruts anuals
Formació
Cicle Formatiu Grau Mig
Altres dades
Experiència mínima d’1 any en instal·lació d’alarmes.
Es requereix:
- Carnet B
- Coneixements d’electricitat (valorable CFGM d’electrònica o electricitat)
- Coneixement funcionament màquina tester, resistències
- Coneixements per passar cables.
Competències:
- Atenció al client: Ja que els seus clients són empreses i particulars, i han de poder comunicar-se de forma amable i empàtica.
- Treball en equip: Col·laborant de manera proactiva amb tècnics i comercials per garantir la instal·lació i manteniment òptim dels sistemes d’alarma, assegurant la coordinació i la resolució ràpida d’incidències.
- Iniciativa i resolució de problemes: Davant d’una incidència la persona ha de saber actuar i donar resposta.