Tècnic/a Calibratges in situ
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Tècnic/a Calibratges in situ
Electricitat i electrònica
Funcions a realitzar
Empresa multinacional, líder mundial en serveis de metrologia, amb una visió clara de donar servei al rendiment industrial dels seus clients. Compta amb un potent grup internacional, una forta xarxa de personal tècnic expert i la resposta dels laboratoris locals. Ofereixen pla de carrera a mida, programes de formació i oportunitat per millorar el món, conscients que el personal és el nucli de la seva activitat.
Per creixement d’empresa, requereix obrir procés de selecció per a personal tècnic de calibratges in situ júnior, per a una de les seus ubicada a Sant Cugat i amb zona d’actuació en cada client, ubicats majoritàriament en la zona de Baix Llobregat, Barcelona, Vallés…
¿Quines funcions realitzaràs?
– Calibratges in situ (mesures amb patró de temperatura, humitat, aire, partícules en ambient, pressions, entre d’altres…) en les instal·lacions dels nostres clients (empreses de diversos sectors), seguint els estàndard de qualitat marcats per la companyia.
– Realització d’informes de resultats, per avaluar el compliment dels treballs fets.
– Gestió d’equips de treball (patrons de mesura).
– Anàlisis d’incidències dels serveis realitzats. Proposta de solucions.
– Coordinació de treballs de planta en els nostres clients, per optimitzar temps d’execució i la disponibilitat dels equips del client.
Horari
Dll a Dv 07:00h a 17:00 h Horari (flexible i adaptable segons necessitats del client)
Contracte
- Jornada laboral: Completa
- Tipus de contracte: Indefinit
- Sou: 26.000 bruts anuals
Formació
CFGS / FPII
Altres dades
Competències:
Flexibilitat i gestió del canvi a l’hora de tenir la capacitat d’adaptar-se a canvis en les prioritats, volum de feina o procediments. Mostrar disponibilitat per assumir tasques variades i facilitat per aprendre nous sistemes de gestió, protocols o productes.
Compromís amb l’organització sent capaç d’orientar els seus interessos i comportaments envers a les prioritats del objectiu empresarial.
Orientació al client a l’hora de d’identificar les necessitats dels clients amb la intenció de satisfer-los i proporcionar un servei de qualitat.