Administració i Oficines
TÈCNIC/A HELPDESK
Nova!-
Experiència3 Anys
Descripció de l'oferta
TÈCNIC/A HELPDESK
Àrea administrativa, de gestió i tècnica
Funcions a realitzar
- Recepció, registre i resolució d’incidències de primer nivell.
- Suport remot i presencial, instal·lació/configuració de maquinari i programari.
- Escalat d’incidències a nivells superiors quan correspongui, seguiment i tancament.
- Col·laboració en tasques de manteniment preventiu i documentades.
- Bon tracte amb clients, capacitat d’explicar solucions tècniques en llenguatge senzill.
- Participació en projectes de millora interna i reporti de mètriques de suport.
Horari
De 9 a 18 h
Contracte
- Jornada laboral: Jornada partida
- Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
- Sou: Entre 23.000-28.000 € bruts anuals segons vàlua
Formació
Cicle formatiu grau superior