Altres
Assistent Departament Laboral
-
Experiència
Descripció de l'oferta
Assistent Departament Laboral
Gestories i assessories
Funcions a realitzar
- Tramitació d’altes, baixes i variacions a la Seguretat Social (Sistema RED/RED Directo).
- Preparació d’esborranys de nòmines i recopilació d’incidències.
- Gestió de parts d’IT, maternitat/paternitat i altres comunicacions habituals.
- Preparació de documentació laboral bàsica: contractes, pròrrogues i comunicacions estàndard.
- Organització d’expedients laborals i suport administratiu al responsable del departament.
- Atenció i comunicació amb clients per sol·licitar o aclarir la informació necessària.
Horari
8:00-14:00 i 15:30-18:00 de dll a dv i 8:00 – 14:00 dv
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa partida
- Tipus de contracte: Indefinit temps complet
- Sou: 20.000 – 28.000 € bruts anuals
Formació
Cicle Formatiu Grau Superior
Altres dades
Es requereix:
- Domini de castellà i català
Es valorarà:
- Coneixement del programa A3NOM, Microsoft office i Sage nominaplus
Competències:
- Planificació i organització
- Habilitats comunicatives
- compromís i responsabilitat