Administració i Oficines

(30PLUS) AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA PER TREBALLAR EN EMPRESA D’INFORMÀTICA EN BARCELONA

Publicat fa 3 setmanes
Barcelona
Caduca el 28/01/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

(30PLUS) AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA PER TREBALLAR EN EMPRESA D’INFORMÀTICA EN BARCELONA

Administració i Oficines

Funcions a realitzar

Funcions i tasques del lloc de treball:

 

·          Atenció centraleta telefònica

·          Elaborar albarans i factures

·          Registrar factures electròniques

·          Control de les entrades i sortides del material del magatzem

·          Gestió de la documentació de l’enviament de material a través de les agències de transport

·          Comptabilització de factures

·          Realització de pressupostos

·          Reforç en els diferents departaments de l’empresa en moments puntuals de feina.

 

 

Horari

Dilluns a divendres de 08:00 a 15:00

Contracte

  • Jornada laboral: Intensiva matí
  • Tipus de contracte: Indefinit. Temps complet
  • Sou: Salari brut: 17.928 € anuals

Formació

No és necessària

Altres dades

Oferta vinculada al programa 30 PLUS, per persones aturades, residents a Santa Coloma de Gramenet i a partir de 30 anys.

D’acord amb l’article 5 de la Resolució EMT/2125/2021 es prioritzarà l’atenció dels col·lectius amb especials dificultats d’inserció laboral: Persones aturades de llarga durada i persones en situació d’atur majors de 45 anys.

Es realitzarà una formació no remunerada mínima de 20 hores relacionada amb el lloc de treball.

 

Requisits:

Experiencia mínima de 3 anys en les tasques descrites

Tenir la titulació de FPI o Grau mitjà en gestió administrativa

Català parlat i escrit

Coneixements avançats del paquet office (Word i Excel, imprescindible)