ADMINISTRATIU/A _ amb certificat de discapacitat
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
ADMINISTRATIU/A _ amb certificat de discapacitat
Àrea administrativa, de gestió i tècnica
Funcions a realitzar
– Validació control horari dels treballadors.
– Manteniment i control ordres de treball clients.
– Elaboració, enviament i acceptació d’albarans.
– Registre i control d’ingressos i despeses.
– Alta en sistemes de nous projectes i nous treballadors – Gestió de plataformes d’accés a instal·lacions (CTAIMA…)
– Alta de nous treballadors; gestió de reconeixements mèdics, preparació de material de benvinguda, enviament de epis, sol·licitud de idd i correus.
– Gestió i arquejos de caixa – Gestió de proveïdors – Comunicació amb Central entity.
– Gestions d’oficina: comandes de material, missatgeria, viatges, proveïdors.
– Redactar, arxivar i revisar tot tipus de documents. Recopilar la informació requerida. Mantenir al dia els procediments de l’oficina.
– Realitzar gestions de compra i venda. Gestionar la comunicació en l’empresa.
Horari
De dll a dj entrada entre les 8h i les 9h i sortida entre les 17:30h i les 18:30h amb un hora per dinar. Els divendres sortida entre les 14h i les 15h.
Contracte
- Jornada laboral: Jornada partida
- Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
- Sou: 16.576€ bruts/any en 12 pagues
Formació
FPI / Certificat professionalitat