Administració i Oficines

ADMINISTRATIU/A _ amb certificat de discapacitat

Publicat fa 2 setmanes
SANT CUGAT DEL VALLES
Caduca el 17/05/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

ADMINISTRATIU/A _ amb certificat de discapacitat

Àrea administrativa, de gestió i tècnica

Funcions a realitzar

– Validació control horari dels treballadors. 
– Manteniment i control ordres de treball clients.
– Elaboració, enviament i acceptació d’albarans.
– Registre i control d’ingressos i despeses.
– Alta en sistemes de nous projectes i nous treballadors – Gestió de plataformes d’accés a instal·lacions (CTAIMA…)
– Alta de nous treballadors; gestió de reconeixements mèdics, preparació de material de benvinguda, enviament de epis, sol·licitud de idd i correus.
– Gestió i arquejos de caixa – Gestió de proveïdors – Comunicació amb Central entity. 
– Gestions d’oficina: comandes de material, missatgeria, viatges, proveïdors.
– Redactar, arxivar i revisar tot tipus de documents. Recopilar la informació requerida. Mantenir al dia els procediments de l’oficina.
– Realitzar gestions de compra i venda. Gestionar la comunicació en l’empresa. 

Horari

De dll a dj entrada entre les 8h i les 9h i sortida entre les 17:30h i les 18:30h amb un hora per dinar. Els divendres sortida entre les 14h i les 15h.

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada partida
  • Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
  • Sou: 16.576€ bruts/any en 12 pagues

Formació

FPI / Certificat professionalitat