Administratiu/iva – Coordinador/a
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Administratiu/iva – Coordinador/a
Administració i oficines
Funcions a realitzar
Busquem un/a professional organitzat/da, resolutiu/va i amb vocació de servei per encarregar-se de la gestió administrativa i coordinació operativa de la immobiliària.
Entre les seves principals responsabilitats s’inclouen l’atenció al client, l’organització d’agendes, la redacció i la gestió de contractes, el seguiment d’operacions de compravenda i lloguer, així com el suport en tràmits notarials i registrals. També s’encarregarà del manteniment de la base de dades, la publicació d’immobles a portals digitals, i la supervisió de tasques administratives i de suport.
S’espera compromís amb l’empresa, confidencialitat, proactivitat, habilitats comunicatives i capacitat de treballar en equip i amb autonomia. La tasca serà clau per al bon funcionament intern de l’oficina i per garantir una atenció professional i eficient als nostres clients.
Es valorarà que tingui experiència al sector tant immobiliari com administratiu.
Horari
De 9:00 a 14:00 i de 17:00 a 20:00
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Indefinit a Temps complet
- Sou: 18.000€ + incentius
Formació
Cicle formatiu de grau superior / FP 2n grau
Altres dades
Es busca professionalitat, compromís i coneixements o experiència al sector immobiliari i administratiu.