Administratiu/iva de suport comercial (Back Office)
-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
Empresa important de Torrefarrera, especialitzada en la distribució de begudes i amb més de 25 anys d’experiència, líder en el sector i en plena expansió tant a nivell nacional com internacional, cerca incorporar un/a administratiu/iva polival…
Comerç i màrqueting
Funcions a realitzar
Funcions:
· Suport al departament de back office comercial i d’operacions
· Atenció, gestió i seguiment dels processos relacionats amb les comandes de venda, des de l’inici fins a l’entrega al client
· Gestió i organització de les comandes en grupatges, càrregues completes i contenidors
· Coordinació amb el magatzem per a les expedicions de sortida
· Gestió de la facturació a clients nacionals i internacionals: emissió i control de factures, gestió de documentació duanera i logística
· Coordinació i suport a altres departaments (logística, compres, etc.)
· Enllaç amb el client intern
· Resolució d’incidències
Horari
dilluns a dijous 8:00h a 17:00h (30 minuts dinar), divendres 8:00h a 14::30h (30 minuts esmorzar)
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Indefinit a temps complert
- Sou: Sou competitiu en funció de l’experiència
Formació
FP2 / CF Grau Superior /Cert. Prof N3
Altres dades
Experiència prèvia en logística, transport o àmbits similars imprescindible
· Capacitat per gestionar múltiples tasques simultàniament, mantenint la calma i l’eficiència en situacions d’alta demanda
· Gran capacitat d’aprenentatge, persona organitzada i resolutiva
· Perfil proactiu i amb determinació
· Motivació per formar part d’un equip dinàmic i eficient