Administració i Oficines

Administratiu/va

Publicat fa 2 setmanes
Parets del Vallès
Caduca el 18/10/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Administratiu/va

Administració i Oficines

Funcions a realitzar

Empresa cerca Administratiu/va per a treballar a Parets del Vallès

Funcions:

Àrea de Facturació

  • Recollida, revisió i registre d’albarans per a la facturació posterior
  • Emissió i seguiment de factures a clients
  • Gestió de reclamacions d’impagaments
  • Coordinació amb operaris i encarregats per confirmar serveis realitzats

Àrea Documental / Legal

  • Gestió de documentació de vehicles: assegurances, renovacions, sinistres, etc.
  • Pujada i actualització de documentació a plataformes de clients (portals d’accés a obra).
  • Tramitació de permisos, certificats i documentació obligatòria per a entrada a l’obra (PRL, formació, assegurances, etc.)
  • Arxiu físic i digital de documentació administrativa i legal

Requisits:

  • Cicle Formatiu de Grau Mitjà o Superior en Administració, Comptabilitat o similar
  • Almenys 1 any d’experiència en facturació i gestió administrativa
  • Domini d’eines ofimàtiques
  • Coneixement de programes de facturació i comptabilitat (preferentment SAGE, CONTAPLUS, FACTUSOL o altres)

Habilitats:

  • Capacitat organitzativa i atenció al detall
  • Proactivitat i autonomia.
  • Habilitat per treballar sota terminis i coordinar amb diferents equips
  • Bona comunicació interpersonal

S’ofereix:

  • Jornada parcial de 20h setmanals 
  • Horari: de dilluns a divendres 4h diàries (matí o tarda)
  • Salari segons conveni

Horari

Dilluns a divendres 4h a convenir (matí o tarda)

Contracte

  • Jornada laboral: Parcial
  • Tipus de contracte: Indefinit temps parcial
  • Sou: Segons conveni

Formació

FP1 / CF Grau Mig