Administració i Oficines
Administratiu/va
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Administratiu/va
Administració i Oficines
Funcions a realitzar
Empresa cerca Administratiu/va per a treballar a Parets del Vallès
Funcions:
Àrea de Facturació
- Recollida, revisió i registre d’albarans per a la facturació posterior
- Emissió i seguiment de factures a clients
- Gestió de reclamacions d’impagaments
- Coordinació amb operaris i encarregats per confirmar serveis realitzats
Àrea Documental / Legal
- Gestió de documentació de vehicles: assegurances, renovacions, sinistres, etc.
- Pujada i actualització de documentació a plataformes de clients (portals d’accés a obra).
- Tramitació de permisos, certificats i documentació obligatòria per a entrada a l’obra (PRL, formació, assegurances, etc.)
- Arxiu físic i digital de documentació administrativa i legal
Requisits:
- Cicle Formatiu de Grau Mitjà o Superior en Administració, Comptabilitat o similar
- Almenys 1 any d’experiència en facturació i gestió administrativa
- Domini d’eines ofimàtiques
- Coneixement de programes de facturació i comptabilitat (preferentment SAGE, CONTAPLUS, FACTUSOL o altres)
Habilitats:
- Capacitat organitzativa i atenció al detall
- Proactivitat i autonomia.
- Habilitat per treballar sota terminis i coordinar amb diferents equips
- Bona comunicació interpersonal
S’ofereix:
- Jornada parcial de 20h setmanals
- Horari: de dilluns a divendres 4h diàries (matí o tarda)
- Salari segons conveni
Horari
Dilluns a divendres 4h a convenir (matí o tarda)
Contracte
- Jornada laboral: Parcial
- Tipus de contracte: Indefinit temps parcial
- Sou: Segons conveni
Formació
FP1 / CF Grau Mig