Administratiu/va
Nova!-
Experiència3 Anys
Descripció de l'oferta
Administratiu/va
Administració i gestió
Funcions a realitzar
Centre de negocis situat a Barberà del Vallès precisa
ADMINISTRATIU/VA
Funcions a realitzar:
- Suport a la comptabilitat bàsica i conciliacions bancàries.
- Elaboració de pressupostos i seguiment de comandes.
- Control d’estocs i comandes a proveïdors.
- Atenció al client i suport comercial (telèfon, correu, presencial).
- Tasques de facturació i control de cobraments/pagaments.
- Recepció.
- Gestió documental i arxiu.
Imprescindible tenir mínim 3 anys d’experiència en feina similar
Per arribar al lloc de feina és necessari tenir vehicle propi.
Horari
Dilluns a dijous de 9.15 a 13.00 h i de 15.00 a 18.00 hores i divendres de 8.00 a 16.00 hores
Contracte
- Jornada laboral: Completa
- Tipus de contracte: Indefinit
- Sou: 26500
Formació
CFGS / FPII
Altres dades
Imprescindible tenir els següents coneixements:
Coneixement alt paquet Office 365 i gestió de notificacions electròniques (via
mail, Hisenda, EACAT, Enotum, 060, etc.) i signatures electròniques.
Coneixements de programari de gestió (SAGE 50/CONTAPLUS).
Competències a valorar:
- Treball en equip a l’hora de coordinar-se amb la resta de membres de l’organització per donar els millors resultats
- Orientació al client a l’hora de informar a cada client en funció del seu estil comunicatiu.
- Aprenentatge i utilització de coneixements: a l’hora d’aplicar els coneixements apresos treballant.