Administració i Oficines

Administratiu/va amb anglès B1 per atenció al client (sector logístic i transports) -selecció urgent-

Publicat fa 2 mesos
HOSPITALET DE LLOBREGAT, L'
Caduca el 28/07/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Administratiu/va amb anglès B1 per atenció al client (sector logístic i transports) -selecció urgent-

Administració i Oficines

Funcions a realitzar

  • Tasques administratives a l’àrea d’atenció al client, control i seguiment d’expedicions, atenció i gestions trucades telefòniques i e-mails, seguiment comandes, gestió recollides, atenció als clients en les diferents consultes dels serveis prestats (frontend), seguiment, resolució i tancament d’incidències, etc.
  • Reportar i informar als responsables superiors. 
  • Totes aquelles tasques anàlogues que estiguin relacionades directament amb les funcions a realitzar.  

Horari

Dilluns a divendres de 10:00 a 19:00 hores (1 hora per dinar)

Contracte

  • Jornada laboral: Completa
  • Tipus de contracte: Eventuals per circumstàncies de la producció
  • Sou: 16.500 € bruts/any

Formació

FP2 / CF Grau Superior

Altres dades

Per important centre logístic seleccionem per incorporació immediata un/a professional amb les següents competències requerides per al lloc de treball: 

 

Ganes de treballar, preocupació per la qualitat a la feina, metòdic/a, bona comunicació, adaptabilitat, proactivitat, polivalència, responsabilitat en el lloc de treball, organització i planificació, competència, compromís, habituat al treball en equip, esperit positiu i amb capacitat resolutiva. 

 

Habilitats transversals especialment requerides: orientació al client (principalment trucades i també gestió d’e-mails). Persona amb bona comunicació i bona capacitat d’aprenentatge. 

 

Molt valorable: amabilitat, empatia, paciència per a la resolució d’incidències i bon seguiment de problemes fins el final + facilitat de treball en equip, comunicació, resolució, flexibilitat, gestió efectiva del temps, resolució de problemes.

 

Es requereix:

  • Experiència en llocs de treball similars (atenció al client, logística i transports, etc.).
  • Nivell d’ANGLÈS INTERMIG parlat i escrit (mínim B1) 
  • Excel i outloock

 

– Zona de treball a L’Hospitalet de Llobregat (ben comunicada amb transport públic). Valorable que el candidat/a tingui fixada la residència a la zona o voltans. 

– Contracte temporal de 6 mesos (inicial) i després d’avaluació inicial possibilitat de passar a indefinit. 

 

 

(NOTA: l’edat preferent dels candidats/tes és de 20 a 30 anys, però no es descartarà cap perfil per raó de l’edat, es valorarà cas per cas cada candidatura)