Administratiu/va CAE
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Administratiu/va CAE per fer les tasques següents: Proveir atenció telefònica a caps d’obra i encarregats, facilitant la comunicació i resolució de consultes. Organitzar i mantenir la documentació en les plataformes CAE, assegurant la seva corr…
FABRICACIÓ D’ALTRES PRODUCTES MINERALS NO METÀL·LICS
Funcions a realitzar
Proveir atenció telefònica a caps d’obra i encarregats, facilitant la comunicació i resolució de consultes. Organitzar i mantenir la documentació en les plataformes CAE, assegurant la seva correcta classificació i accés. Revisar i actualitzat la documentació relacionada amb CAE i PRL. Actuar com enllaç amb el servei de prevenció dels clients, coordinant accions. Controlar la documentació dels subcontractes. Elaborar i mantenir un dashboard amb els KPIs i resultats dels tancaments mensuals de les obres. Gestionar les comandes internes al magatzem i/o compres. Administrar els comunicats de treball dels mateixos equips, incloent-hi la imputació de costos corresponents.
Horari
D’oficina.
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Eventuals per circumstàncies de la producció
- Sou: Segons conveni
Formació
CICLE FORMATIU GRAU SUPERIOR
Altres dades
Administratiu/va CAE per fer les tasques següents: Proveir atenció telefònica a caps d’obra i encarregats, facilitant la comunicació i resolució de consultes. Organitzar i mantenir la documentació en les plataformes CAE, assegurant la seva correcta classificació i accés. Revisar i actualitzat la documentació relacionada amb CAE i PRL. Actuar com enllaç amb el servei de prevenció dels clients, coordinant accions. Controlar la documentació dels subcontractes. Elaborar i mantenir un dashboard amb els KPIs i resultats dels tancaments mensuals de les obres. Gestionar les comandes internes al magatzem i/o compres. Administrar els comunicats de treball dels mateixos equips, incloent-hi la imputació de costos corresponents.
Requisits candidatures: Tenir més d’un any d’experiència en les tasques descrites. Carnet de conduir B i vehicle propi. Formació mínima de CFGS en administració, PRL o similar. Es valorarà tenir nivell B2 d’anglès, capacitat de treball en equip i ser organitzada, ordenada i empàtica.
L’empresa ofereix: Contracte eventual per substitució baixa per maternitat. Jornada completa de 40 hores setmanals, de dilluns a divendres, en horari d’oficina. Salari segons conveni, aprox. 26.143,00 euros bruts anuals x 14 pagues.
L’empresa declara el seu compromís amb l’establiment i desenvolupament de mesures que integrin la igualtat de tracte i oportunitats entre homes i dones, sent aquest un dels seus principis estratègics dins de la política corporativa i de recursos humans. A més, creu fermament en la igualtat d’oportunitats i es compromet a crear un entorn de treball on totes les persones siguin tractades amb respecte i equitat, proporcionant un ambient de treball lliure de discriminació i prejudicis, valorant la diversitat i inclusió.
Nuestro cliente declara su compromiso con el establecimiento y desarrollo de medidas que integren la igualdad de trato y oportunidades entre hombres y mujeres siendo éste uno de sus principios estratégicos dentro de la política corporativa y de Recursos Humanos. Además, cree firmemente en la igualdad de oportunidades y se compromete a crear un entorno de trabajo en el que todas las personas sean tratadas con respeto y equidad, proporcionando un ambiente de trabajo libre de discriminación y prejuicios, valorando la diversidad y la inclusión.