Altres

Administratiu/va comercial

Nova!
Publicat fa 1 setmana
LLEIDA
Caduca el 06/07/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Empresa especialitzada en serveis de prevenció de riscos laborals i formació en matèria de seguretat i salut laboral per a empreses, cerca assessor personal.

Administració i gestió

Funcions a realitzar

Com a Assessor/a Personal, seràs responsable d’una cartera de clients assignada, als quals hauràs d’oferir un tracte proper i adaptat a les seves necessitats específiques. Entre les teves principals funcions s’inclouen:

 

  • Gestió personalitzada de cada client: Proporcionaràs una atenció integral, responent consultes i oferint suport en tot moment.

  • Lliurament de documentació i gestió administrativa: Et responsabilitzaràs de facilitar la documentació necessària i de garantir una gestió administrativa àgil i correcta per a cada client.

  • Coordinació i seguiment: Mantindràs un control organitzat de cada cas, assegurant que totes les necessitats dels nostres clients estiguin cobertes de manera eficient.

Horari

De 8:30h a 14h i de 15h a 18h, DIVENDRES DE 8 A 14

Contracte

  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Sou: 16575.96

Formació

FP1 / CF Grau Mig /Cert. Prof N2

Altres dades

Experiència imprescindible d’atenció al client