ADMINISTRATIU/VA CONTACT CENTER
-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
Administratiu/a- Contact Center
Àrea administrativa, de gestió i tècnica
Funcions a realitzar
– Atenció telefònica i via email de clients (externs i interns).
– Garantir l’atenció personalitzada i satisfacció del client.
– Resolució d’incidències, o la transmissió de les mateixes a la persona o departaments corresponents.
– Gestions administratives.
– Altres tasques relacionades amb la posició.
Horari
De dilluns a dijous de 12:30h – 20:00h, divendres de 13:00h – 20:00h i un de cada dos dissabtes de 09:00h – 13:00h.
Contracte
- Jornada laboral: Jornada tarda
- Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
- Sou: 20.000 – 21.000€ bruts/any
Formació
FPI / Certificat professionalitat
Altres dades
* Incorporació en un grup consolidat en l’àmbit sanitari amb un projecte sòlid de creixement, recolzat en la innovació tecnològica i l’orientació al servei dels pacients.
* Bon ambient de treball i gran equip de professionals