Administratiu/va de RRHH
Nova!-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Administratiu/va de RRHH
Administració i gestió
Funcions a realitzar
Residència ubicada a Sant Quirze del Vallès requereix Administratiu/va de RRHH
Entre les seves funcions:
Àrea Administrativa:
En coordinació amb l’activitat de la gestoria externa, control de les dades per a la gestió de nòmines, altes/baixes SS, gestió de contractes, comunicació i gestió d’embargaments salarials, bestretes, control hores extres i vacances, ITs, absències no justificades, permisos laborals i modificacions contractuals.
Altes i baixes de treballadors/es en el programa informàtic intern (GDR), així com la configuració dels mateixos, elaboració de calendaris, control de fixatges, regularització hores anuals i venciments de contracte.
Col·laboració en auditories internes i inspeccions laborals.
Àrea Prevenció de Riscos Laborals:
En coordinació amb el servei extern de PRL, vetllar pel compliment de la normativa de prevenció de riscos laborals.
Planificació i Supervisió d’activitat amb el servei de prevenció aliè, gestió, documentació, avaluació de llocs de treball, gestió i seguiment d’accidents laborals,
Donar d’alta al sistema de PRL a nous treballadors, gestió de la formació específica segons perfil i informació aquests en la matèria de prevenció en el moment de la seva incorporació.
Registre d’entrega d’EPIS
Planificació i gestió de reconeixements mèdics i seguretat i salut en el treball.
Donar continuïtat i seguiment del PAU
Àrea Selecció de personal i Atracció al Talent:
Gestió i publicació de la vacant en les diferents plataformes segons el perfil: bosses de treball d’universitats, oficines de treball d’ajuntaments, portals de feina gratuïts i FEDAC.
Comunicació formal a la persona seleccionada amb la sol·licitud de la documentació per a la tramitació del seu contracte.
Participar en l’acollida i integració del nou personal. Inclou la planificació de la seva incorporació (formació, persona referent en el equip, recursos que necessitarà) i comunicació interna de la incorporació.
En col·laboració amb el servei aliè, gestió del pla d’igualtat.
Àrea Pla de Formació
Implantació del Pla de Formació d’acord a l’anàlisi les necessitats i demandes formatives de l’equip, i en coordinació amb el Dpt. Formació de la FAD.
En col·laboració amb els responsables dels equips, recollir necessitats formatives i gestionar les mateixes amb les consultores per portar a terme formació bonificada mitjançant Fundae.
Què esperem de tu?
Formació de cicle formatiu de grau mitjà o superior en l’àmbit administratiu.
Es valoraran coneixements específics en relacions laborals, com ara la construcció de nòmines, gestió de la Seguretat Social, contractació i altres processos administratius laborals.
Experiència prèvia mínima d’1 any en tasques administratives, preferiblement en entorns relacionats amb la relació laboral, idealment en gestories.
Què t’oferim?
Incorporació immediata.
Contracte indefinit.
Jornada completa.
Salari segons conveni estatal de residències per a gent gran. Possible millora segons experiència aportada.
Horari: de dilluns a divendres de 10 a 18h
Horari
De Dll a Dv de 10 a 18h
Contracte
- Jornada laboral: Completa
- Tipus de contracte: Indefinit
- Sou: 16.576.€ bruts
Formació
CFGM / FPI