Administració i Oficines

Administratiu/va departament de lloguers

Publicat fa 2 mesos
CUBELLES
Caduca el 20/07/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    2 Anys

Descripció de l'oferta

Administratiu/va departament de lloguers

Administració i Oficines

Funcions a realitzar

  • Administració del Departament de lloguers: entrades de nous contractes, resolucions de sortides, ingressos i recuperacions de fiances, incidències i avaries, remeses de quotes i liquidacions, etc.
  • Ús del programa TAAF.
  • Gestió d’alguns contractes d’arrendament.
  • Atenció personalitzada als llogaters i als propietaris, tant presencial com telefònicament.
  • Coordinació amb els industrials.
  • Ocasionalment sortides a fer visites als immobles.
  • Treball en equip amb el responsable i la resta de treballadors.

Horari

Dilluns – Divendres de 9 a 14 h i de 16 a 19 h. Dissabte de 9 a 14h. Dos festius setamanals

Contracte

  • Jornada laboral: Completa
  • Tipus de contracte: Indefinit (temps complet)
  • Sou: 1387 € bruts x 12 pagues

Formació

Títol Graduat Escolar

Altres dades

Es busca una persona: metòdica i ordenada, resolutiva, comunicativa i empàtica amb els clients, flexible, amb capacitat de treball en equip de forma positiva, participativa amb els valors i la missió de l’empresa i honesta amb l’equip.

Data d’incorporació prevista 2 de maig.

Preferiblement resident a la zona.