Altres

Administratiu/va departament vendes

Nova!
Publicat fa 3 dies
Sabadell
Caduca el 30/09/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Administratiu/va departament vendes

Administració i gestió

Funcions a realitzar

Empresa dedicada al sector alimentari ubicada a Sabadell precisa incorporar personal administratiu (vendes).

La persona seleccionada s’encarregarà de les següents funcions:

  • Gestionar correus electrònics: comandes web, factures de clients, incidències.
  • Enviar diàriament informes d’arqueig de caixa.
  • Facturar mensualment els clients i gestionar els girs bancaris.
  • Facturar comandes relacionades amb diades i coordinació amb pastisseria i proveïdors.
  • Atendre telefònicament les trucades amb dependentes/s de botigues.
  • Crear i enviar comandes.
  • Tramitar les compres amb proveïdors: revisió d’albarans, comptabilització, seguiment.
  • Fer recaptacions de les botigues i control d’ingressos.

Horari

De dilluns a divendres de 08:30 a 14:00 (presencial) i dissabtes alterns de 09:00 a 13:00 (teletreball)

Contracte

  • Jornada laboral: Parcial
  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Sou: 12.400 euros bruts anuals per 12 pagues.

Formació

CFGM / FPI

Altres dades

Competències

  • Orientació al client a l’hora d’atendre a tos els/les companys/es en funció de la seva necessitat.
  • Planificació i Organització a l’hora de iniciar el registre de comanda i finalitzar amb la facturació sense perdre cap pas.
  • Comunicació a l’hora de donar tota la informació de la venda perquè sigui el mes clar possible.
  • Compromís amb l’organització a l’hora de seguir els procediments de l’empresa i treballar en grup.