Altres
Administratiu/va exportació
-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
Administratiu/va exportació
Administració i gestió
Funcions a realitzar
Empresa ubicada en Castellar del Vallès precisa incorporar personal administratiu/va d’exportació.
La persona seleccionada s’encarregarà de les següents funcions:
- Registrar les comandes d’exportació.
- Fer el seguiment de les exportacions vía mail i telèfon.
- Contactar amb la logística fer les exportacions del producte (terrestre, marítim…)
- Elaborar i gestionar els documents de trànsit.
- Atendre als i les clients amb l’idioma anglès i castellà.
- Arxivar la documentació relacionada amb la exportació.
Horari
08:15 a 13:30 i de 14:30 a 17:30 de dilluns a dijous i els divendres de 07:00 a 14:00
Contracte
- Jornada laboral: Completa
- Tipus de contracte: Indefinit
- Sou: 23.000 – 25.000 euros bruts anuals per 12 i/o 14
Formació
CFGS / FPII
Altres dades
Valorable
- Experiencia en Incoterms.
- Coneixements de cartas crèdit i facturació d’exportació.
Imprescindible
- Anglès fluid tant escrit com parlat.
Competències
- Treball en equip a l’hora de preparar les comandes dels diferents clients en temps.
- Responsabilitat a l’hora de assegurar que la comanda no li falta cap document abans d’enviar.
- Proactivitat a l’hora de fer les coses sense esperar una ordre.
- Orientació al client a l’hora d’informar de tot el procés d’exportació amb claredat (castellà i anglès)