ADMINISTRATIU/VA JÚNIOR PER A ATENCIÓ AL CLIENT I LOGÍSTICA
-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
Administratiu/va júnior per a atenció al client i/o logística per a empresa de distribució de material de construcció ubicada a Molins de Rei
Comerç
Funcions a realitzar
Portar tasques administratives avançades, relacionades amb la gestió de clients, la venda i la distribució dels nostres productes (ceràmiques, parquet, etc.)
Atenció telefònica amb clients/ proveïdors i/o transportistes. Atenció i resposta a emails en relació a comandes i/o sol·licituds dels punts de venda propis
Gestió i organització de la logística i el magatzem
Recepció, tramitació i expedició de productes (comandes)
Contacte amb els proveïdors per reclamar entregues, diferències en productes i situacions similars
Contactar amb clients per aconseguir noves comandes
Gestió de les comandes obertes i les dates d’entrega amb els clients i els fabricants; gestió de les reclamacions dels clients, dubtes i consultes de la situació d’ofertes
Horari
De dilluns a divendres, de 8:00 a 13:00 i de 15:00 a 18:00h
Contracte
- Jornada laboral: Jornada partida
- Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
- Sou: De 18.000 a 21.000 euros bruts anuals
Formació
FP1 / CF Grau Mig
Altres dades
Cal persona habituada a treballar en equip, responsable, amb iniciativa i/o inquietuds comercials
Capacitat per generar treball i complir amb els objectius: PROACTIVITAT
Capacitat per gestionar diverses tasques a la vegada
Capacitat per liderar i/o posar-se a les ordres d’altres