Administració i Oficines

ADMINISTRATIU/VA PER ATENCIÓ AL CLIENT (SERVEI DE QUALITAT I INCIDÈNCIES) PER EMPRESA DE MEDICIÓ D’AUDIÈNCIES

Publicat fa 3 setmanes
SANT CUGAT DEL VALLES
Caduca el 26/04/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

ADMINISTRATIU/VA PER ATENCIÓ A LA CLIENTELA (SERVEI DE QUALITAT I INCIDÈNCIES)

Àrea administrativa, de gestió i tècnica

Funcions a realitzar

  • Gestió telefònica d’incidències i suport als panelistes.
  • Preparació i realització de més de 80 controls específics del dept. Per fer aquests controls cal: Conèixer diferents fitxers de recepció de dades de l’audímetre. Conéixer les regles de validació de les dades i els seus fitxers. Coneixements d’ofimàtica, els llistats s’executen dins d’una aplicació pròpia i es traspassen a l’Excel, creant si cal una petita base de dades i desenvolupant macros per millorar i escurçar temps en la preparació.
  • Adaptar els controls als canvis del mercat o dels panelistes. És a dir, ser capaç de detectar si calen nous controls, si els que es fan queden obsolets, si cal modificar els existents, etc.
  • Enregistrament i supervisió d’avaries. Per a la supervisió cal conèixer la instal·lació i com afecta l’assignació de les dades.
  • Col·laboració en la instal·lació de dispositius de forma telemàtica, amb els panelistes.
  • Participació en auditories internes al departament.

Horari

De dilluns a divendres jornada partida de 9 a 18h i divendres intensiu de 9 a 15h

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada partida
  • Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
  • Sou: Entre 17.000 i 19.000€ segons perfil

Formació

FPII

Altres dades

Nivell avançat d’Excel – Fórmules i taules dinàmiques, valorant-se coneixements de macros. (Es farà prova).