Administració i Oficines

ADMINISTRATIU/VA PER COMPTABILITAT I RRHH_ 25 hores setmanals de matí

Publicat fa 1 mes
SANT CUGAT DEL VALLES
Caduca el 15/09/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    2 Anys

Descripció de l'oferta

ADMINISTRATIU/VA COMPTABILITAT I RRHH

Àrea administrativa, de gestió i tècnica

Funcions a realitzar

-Gestió de la facturació, comptes per pagar i comptes per cobrar

-Conciliació bancària i comptabilitat general

-Gestió del finançament de les operacions dels nostres clients

-Contacte amb clients, proveïdors, gestoria externa, treballadors/res interns de l’equip d’instal·lacions, comercials, enginyers, etc

-Manteniment de l’ERP de l’empresa.

Diverses tasques relacionades amb l’àrea de RRHH:

-Alta/baixes de contractes, gestió de les absències i vacances del personal

-Pagament de nòmines

 Altres funcions administratives pròpies de les necessitats puntuals de l’empresa/oficina, com suport a direcció i al departament comercial.

Horari

De 9.00h a 14.00h (horari flexible)

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada matí
  • Tipus de contracte: Obra o servei
  • Sou: 12.000€ bruts/any (25 hores setmanals)

Formació

Cicle formatiu grau superior